مدال طلا با یک مبارزه برای شهربانوی همیشه ناراضی!

شهربانو منصوریان در رقابت های ووشو قهرمانی آسیا فقط با شکست یک حریف توانست عنوان قهرمانی و مدال طلا را به دست آورد و قطعا در مراسم تقدیر از مدال آوران قاره به صورت کامل پاداش طلایی را دریافت می کند.
کد خبر: ۱۲۵۹۸۱۸
|
۲۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۲ 15 September 2024
|
2646 بازدید

طلا با یک مبارزه برای شهربانوی همیشه ناراضی!

به گزارش تابناک ورزشی، رقابت‌های ووشوی قهرمانی آسیا با نایب قهرمانی ایران به پایان رسید و کاروان ایران در این مسابقات با ۷ طلا، ۳ نقره و ۵ برنز و مجموع ۱۵ مدال به عنوان دومی رسید.

یکی از ۷ طلای ایران را شهربانو منصوریان در وزن ۷۵- کیلوگرم به دست آورد. او در فینال پوجا کادیان هندی را شکست داد و برسکوی نخست ایستاد.
همانطور که در خبر منتشر شده در سایت فدراسیون ووشو نیز مشخص است درباره رقبای دیگر منصوریان هیچ توضیحی نیامده چرا که او دیگر رقیبی نداشته! در وزن او 3 نفر از ایران، قزاقستان و هند حاضر بودند که منصوریان در دور اول استراحت خورد و به فینال رسید! در واقع شهربانو منصوریان فقط با یک مسابقه فاتح آسیا شد!

به هرشکل مدال او که در سطح قاره به دست آمده ارزشمند است، اما قطعاً تفاوت‌هایی میان مدال‌هایی که در تورنمنت بزرگی مثل المپیک و بعد از ۴ یا ۵ مبارزه به دست می‌آید با مدال طلایی که فقط با یک مبارزه در رشته غیرالمپیکی کسب می‌شود، وجود دارد. همان طور که پیش‌تر گفته شد مدال‌های تمام ورزشکاران اعم از المپیکی و غیرالمپیکی با سختی فراوان به دست آمده، اما این توقع می‌رود که هر ورزشکار متوجه جایگاه خود باشد. چندی پیش شهربانو منصوریان در واکنش به درخواست غیرمنطقی مبینا نعمت‌زاده، تکواندوکار برنزی ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس از ادبیات عجیبی استفاده کرد و به نوعی تعداد مدال‌های خود را به رخ نعمت‌زاده کشید.

درباره خواسته مبینا و نادرست بودن آن صحبت‌های فراوانی صورت گرفته؛ هرچند او می‌گوید سؤتفاهم پیش آمده. به هرشکل اما منصوریان که نه تنها در ماجرای مبینا نعمت‌زاده بلکه در بسیاری از اتفاقات نظیر بنرهای جنجالی در سمیرم بعد از بازی‌های آسیایی هانگژو یا حواشی مراسم‌های تقدیر و اهدای پاداش‌ها همیشه خودش مدعی بوده و گاهاً با ادبیات تند خواستار توجه و دریافت پاداش بوده، نمی‌تواند از ورزشکار دیگری بابت توقعش انتقاد کند و احتمالاً حالا هم این مدال طلایش را به رخ بکشد!

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟