دوران طلایی امیرکبیر در تولید پلیمر

رکورد تاریخی تولید در تمام ادوار امیرکبیر شکسته شد

بازنگری در استراتژی تولید محصولات، افزایش ضریب دسترسی واحدهای مجتمع و ثبت رکورد کمترین میزان توقف در خط تولید و مدیریت هدفمند تامین خوراک در شش ماهه نخست امسال، موجب ثبت رکورد تولید تاریخی محصولات پلیمری در تمام ادوار شرکت پتروشیمی امیرکبیر شد.
کد خبر: ۱۲۶۱۴۶۷
|
۰۲ مهر ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۹ 23 September 2024
|
928 بازدید

به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل پتروشیمی امیرکبیر، دکتر سعید صادقی مدیرعامل این شرکت با بیان اینکه میزان کل تولیدات این مجتمع در ۶ ماهه ابتدای سال جاری با افزایش ۶ درصدی نسبت به دوره مشابه سال قبل مواجه شده است، اظهار داشت: این میزان تولید با افزایش ۳ درصدی نسبت به برنامه تدوین شده صورت گرفت.

مدیرعامل شرکت پترشیمی امیرکبیر در ادامه خاطرنشان کرد: محصولات پلیمری در این دوره با افزایش تولید ۱۴ درصدی نسبت به دوره مشابه سال قبل و ۲۱ درصدی نسبت به برنامه، موفق به ثبت رکورد تولید این محصولات در این دوره زمانی شد.

وی این میزان تولید محصولات پلیمری در بازه زمانی شش ماهه را معادل ۹ درصد بیشتر از میزان طراحی واحد های پلیمری دانست و افزود: در حوزه تولید محصولات پلیمری می توان به ثبت رکورد در تولید محصول پلی‌اتیلن سنگین با تولید در ۶ ماهه ابتدای سال اشاره کرد که این میزان ۱۶ درصد نسبت به دوره مشابه سال قبل، ۲۲ درصد نسبت به برنامه و ۱۹ درصد نسبت به طراحی افرایش داشته است و این رکوردشکنی برای اولین بار در تمام ادوار پتروشیمی امیرکبیر رخ می‌دهد.

صادقی در پایان گفت: پتروشیمی امیرکبیر در تولید محصول پلی‌اتیلن سبک با افزایش ۲۴ درصدی نسبت به سال قبل، ۱۸ درصدی نسبت به برنامه و ۶ درصدی نسبت به طراحی موفق به ثبت رکورد در شش ماهه ابتدای سال جاری شده است.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
به نظر شما در سفر رئیس جمهور به نیویورک، پزشکیان با رئیس جمهور آمریکا دیدار خواهد کرد؟