ورود سامانه جدید بارشی از فردا شب

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی گفت: بارش‌ها حداکثر تا پایان امشب در تهران ادامه خواهد داشت و از فردا (سه‌شنبه) با قطع بارندگی‌ها روند افزایشی دما آغاز خواهد شد.
کد خبر: ۱۲۶۲۸۲۱
|
۰۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۶ 30 September 2024
|
3481 بازدید

به گزارش تابناک، «صادق ضیائیان» امروز (دوشنبه) در گفت‌وگو با ایرنا با اشاره به بارش‌های دو روز گذشته در تهران و اغلب مناطق کشور، افزود: البته با توجه به تغییر فصل و ورود به پاییز، گرم شدن هوا همچون هفته‌های گذشته نخواهد بود و انتظار می‌رود در روز چهارشنبه دمای پایتخت به ۲۵ تا ۲۶ درجه سانتی‌گراد افزایش یابد.

ضیائیان با اشاره به وضعیت بارش‌ها در سایر نقاط کشور، ادامه‌داد: فردا شب با ورود سامانه جدید بارشی به کشور، شاهد بارش در آذربایجان شرقی خواهیم بود. روز چهارشنبه اغلب مناطق کشور به‌جز شمال آذربایجان‌های شرقی و غربی و شمال اردبیل، بدون بارش خواهد بود.

وی اضافه‌کرد: در روز پنجشنبه بارش‌های خفیف در استان‌های ساحلی خزر انتظار می‌رود و روند کاهشی دمای هوا در تهران، البته بدون وقوع بارش در روزهای جمعه و شنبه انتظار می‌رود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی اظهار داشت: هموطنانی که روز پنجشنبه قصد سفر به استان‌های شمالی را دارند، باید آمادگی مواجهه با بارش‌های جوی را داشته باشند و در روز جمعه نیز بارش‌های خفیفی در این مناطق رخ خواهد داد.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب ها
برچسب منتخب
# سید حسن نصرالله # لبنان # طبس
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات