سفر نماینده اعزامی رهبر معظم انقلاب به طبس/ آیت‌الله مروی: ماموریت دارم تاسف رهبر انقلاب را به خانواده‌های داغدیده منتقل کنم

تولیت آستان قدس رضوی به نمایندگی از رهبر معظم انقلاب اسلامی برای همدردی و دلجویی با خانواده‌های جانباختگان حادثه معدن طبس وارد این شهر شد.
کد خبر: ۱۲۶۳۰۴۱
|
۱۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۶ 01 October 2024
|
490 بازدید




به گزارش تابناک خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی در جمع مسئولان طبس گفت: بنده از طرف رهبر انقلاب برای جویا شدن از احوال خانواده‌های محترم معدن طبس ماموریت یافتم، ایشان همان روز‌های ابتدایی حادثه پیام تسلیت دادند و ابراز همدردی نمودند و اندوه عمیق خودشان را از این واقعه غمبار و تلخ ابراز کردند و به مسئولین در بخش‌های مختلف سفارشات و تاکیدات مختلف از طرف ایشان انجام شد.
وی با بیان اینکه، اما باز دلشان به این مقدار آرام نگرفت و تسکین حاصل نشد، افزود: دیروز فرمودند بنده از طرف ایشان در منطقه حضور پیدا کنم و تسلیت رهبر انقلاب را به خانواده‌ها عرض کنم.
از جمله برنامه‌های حجت الاسلام مروی در این سفر، دیدار با مسئولان شهرستان جهت اطلاع از آخرین وضعیت حادثه و همچنین دیدار و دلجویی از خانواده‌های جانباختگان و ابلاغ سلام رهبر معظم انقلاب به آنان است.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# سید حسن نصرالله # لبنان # طبس
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با توجه به تسلیح رژیم صهیونیستی به سلاح اتمی و حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی آمریکا و ناتو از این رژیم؛ با دستیابی کشورمان به سلاح هسته ای موافقید؟