تلاش گاریدو برای بازگرداندن کریم باقری به پرسپولیس

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس رایزنی های لازم برای بازگشت کریم باقری به جمع اعضای کادر فنی سرخپوشان را ادامه خواهد داد.
کد خبر: ۱۲۶۳۴۰۱
|
۱۱ مهر ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۹ 02 October 2024
|
858 بازدید

به گزارش «تابناک ورزرشی»، خوان کارلوس گاریدو سرمربی پرسپولیس پس از پایان هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال درخواست قطع همکاری با مهرداد خانبان آنالیزور این باشگاه راه به رضا درویش ارسال کرد تا مدیرعامل باشگاه نسبت به این موضوع اقدام کند.

پس از جدایی خانبان از پرسپولیس صحبت‌های اولیه برای بازگشت کریم باقری به کادرفنی این تیم مطرح شد تا رضا درویش مدیرعامل سرخپوشان برای حل مشکلات مربوط به فعالیت او در لیگ برتر را برطرف کند.

درویش در تلاش است باقری قبل از پایان نیم فصل به نیمکت پرسپولیس بازگردد تا بتواند گاریدو را در مدیریت رختکن تیم همراهی کند.

مدیرعامل پرسپولیس مذاکره با پیشکسوت پرسپولیس برای بازگشت به جمع مربیان را به زمان دریافت مجوز حضور او موکول کرده است تا نظر نهایی باقری را در این خصوص جویا شود.

گفتنی است، گاریدو هیچ گزینه‌ای برای ورود به جمع دستیاران خود به باشگاه معرفی نکرده و استقبال خود از ورود مربی ایرانی با سابقه حضور در این تیم را به درویش اعلام کرده است.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله موشکی به اسرائیل # سید حسن نصرالله # لبنان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با توجه به تسلیح رژیم صهیونیستی به سلاح اتمی و حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی آمریکا و ناتو از این رژیم؛ با دستیابی کشورمان به سلاح هسته ای موافقید؟