توضیحات تازه وزیر ارتباطات درباره رفع فیلترینگ

سید ستار هاشمی گفت: قولی که آقای رییس‌جمهور در زمینه فیلترینگ داده اند وماهم دنبال خواهیم کرد حتما گشایش اتفاق خواهد افتاد اما با یک نگاه کارشناسی چون یک مطالبه عمومی است.
کد خبر: ۱۲۶۴۵۰۳
|
۱۷ مهر ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۴ 08 October 2024
|
866 بازدید
|
۱

به گزارش «تابناک»، سید ستار هاشمی_ وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات_ در نشست مدیران ارشد و صاحب نظران صنعت پست کشور به مناسب روز جهانی پست برگزار شد در جمع خبرنگاران درباره آخرین اخبار فیلترینگ اظهار کرد: به صورت طبیعی و قطعا صحبت های آقای رییس جمهور در رابطه با مطالبه مردم و صحبت هایی که در زمینه اینترنت کردند به صورت جدی دنبال می کنند و به ما هم ماموریت دادند و کارهای کارشناسی ما هم در این زمینه انجام شده است.  

وی افزود: گشایش‌هایی اتفاق خواهد افتاد اما با یک نگاه کارشناسی. ما باید از فضای شتاب‌زده غیر کارشناسی پرهیز کنیم. بنابراین قولی که آقای رییس جمهور در این زمینه داده‌اند، ما هم دنبال خواهیم کرد. حتما گشایش اتفاق خواهد افتاد اما با یک نگاه کارشناسی چون یک مطالبه عمومی است.  

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۷
فیلترینگ همانطور که با یک کلیک انجام شد رفع ان هم با یک کلیک انجام میشود اما ظاهرا عده ای قلیل ولی پر زور مانع تحقق ان میشوند.
برچسب منتخب
# حمله موشکی به اسرائیل # سید حسن نصرالله # نمازجمعه تهران # جنگ ایران و اسرائیل # سوخو # اس 400
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با توجه به تسلیح رژیم صهیونیستی به سلاح اتمی و حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی آمریکا و ناتو از این رژیم؛ با دستیابی کشورمان به سلاح هسته ای موافقید؟