حمایت قاطع جامعه کلیمیان از عملیات موشکی سپاه

نماینده کلیمیان در مجلس با تاکید بر اینکه نیروهای مسلح کشورمان آمادگی کاملی برای مقابله با حملات احتمالی رژیم صهیونیستی دارند، گفت: در صورت هرگونه حماقتی از سوی ارتش رژیم صهیونیستی، نتانیاهو باید منتظر غافل‌گیری‌های جدیدی از سوی ایران باشد.
کد خبر: ۱۲۶۴۷۶۷
|
۱۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۰ 10 October 2024
|
503 بازدید

حمایت قاطع جامعه کلیمیان از عملیات موشکی سپاه

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، همایون سامه‌یح نماینده کلیمیان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برخی اخبار درباره توافق رئیس‌جمهور آمریکا با نتانیاهو درباره نحوه پاسخ به حمله موشکی سپاه پاسداران به اراضی اشغالی گفت: مقامات دولت آمریکا باید به این نکته توجه داشته باشند که کوچک‌ترین تعرضی از سوی رژیم صهیونیستی مطمئناً با پاسخ پیشیمان‌ کننده‌ی  جمهوری اسلامی ایران مواجه خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه نیروهای مسلح کشورمان آمادگی کاملی برای مقابله و دفاع در برابر حملات احتمالی رژیم صهیونیستی دارند، عنوان کرد: در صورت هرگونه حماقتی از سوی ارتش رژیم صهیونیستی، نتانیاهو باید منتظر غافل‌گیری‌های جدیدی از سوی ایران باشد.  

سامه‌یح گفت: مقامات کشورها در سراسر دنیا باید به این مسئله واقف باشند که در صورت بروز یک جنگ تمام عیار در منطقه غرب آسیا، این جنگ صرفاً مردم این منطقه را تحت شعاع قرار نخواهد داد و سایر نقاط دنیا نیز با تبعات زیان‌بار این جنگ احتمالی درگیر خواهند شد. 

نماینده کلیمیان در مجلس شورای اسلامی همچنین درباره عملیات وعده صادق 2 گفت:  جامعه کلیمیان ایران حمایت قاطع خود را از عملیات غرورآفرین سپاه علیه مواضع رژیم صهیونیستی اعلام کرده است.

وی افزود: البته  مقامات رژیم صهیونیستی علاقه‌ای به اعتراف به شکست سامانه‌های پدافندی خود ندارند اما بر اساس برآوردها ده‌ها موشک فقط به پایگاه هوایی نواتیم در اراضی اشغالی اصابت کرد که نشان دهنده ضعف مفرط سامانه‌های پدافندی این رژیم در برابر قدرت موشکی ایران است.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله موشکی به اسرائیل # سید حسن نصرالله # نمازجمعه تهران # جنگ ایران و اسرائیل # سوخو # اس 400
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با توجه به تسلیح رژیم صهیونیستی به سلاح اتمی و حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی آمریکا و ناتو از این رژیم؛ با دستیابی کشورمان به سلاح هسته ای موافقید؟