برف و باران کشور را فرا می گیرد

سازمان هواشناسی اعلام کرد: امروز در استان های ساحلی دریای خزر استان های واقع در دامنه های جنوبی البرز، مناطقی از شمال غرب، جنوب غرب، جنوب شرق، شمال شرق و مرکز کشور، ابرناکی، رگبار باران، گاهی رعد و برق، وزش باد شدید و در ارتفاعات و مناطق سردسیر برف پیش بینی می شود.
کد خبر: ۱۲۶۷۵۸۶
|
۰۳ آبان ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۷ 24 October 2024
|
1624 بازدید

برف و باران کشور را فرا می گیرد

به گزارش تابناک به نقل از ایرنا،  از سازمان هواشناسی، فردا (جمعه) ابرناکی در نوار غربی کاهش می یابد و گستره فعالیت سامانه بارشی سواحل دریای خزر، شمال شرق، مناطقی از شرق و مرکز کشور است و سبب بارش باران و در مناطق سردسیر و ارتفاعات بارش برف همراه با کاهش دما در این مناطق می شود.

جمعه در مناطقی از مرکز و شرق کشور وزش باد شدید و خیزش گردوخاک پیش بینی می شود.

لازم به ذکر است امروز در کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر، شمال و مرکز فارس و فردا در گلستان، خراسان شمالی و خراسان رضوی بارش شدت بیشتری خواهد داشت.

شنبه سامانه بارشی از کشور خارج می شود. طی این روز در سواحل دریای خزر و شمال غرب افزایش موقتی دما رخ می دهد.

از اواخر وقت شنبه با نفوذ جریانات شمالی به غرب سواحل دریای خزر، بارش و کاهش دما در گیلان و اردبیل آغاز می شود. همچنین در ارتفاعات زاگرس مرکزی واقع در جنوب غرب کشور، افزایش ابر و رگبار پراکنده انتظار می رود.

یکشنبه در نوار شمالی کشور بارش باران و برف و وزش باد رخ خواهد داد. طی این روز در شمال شرق و شرق کشور وزش باد شدید و کاهش نسبی دما رخ می دهد.

دوشنبه در سواحل دریای خزر و شمال شرق بارش پراکنده پیش بینی می شود.

امروز و فردا خلیج فارس و دریای خزر و یکشنبه دریای خزر مواج است. همچنین امروز در شمال خلیج فارس رگبار و رعد و برق خواهیم داشت.

آسمان امروز تهران کمی ابری تا نیمه ابری همراه با وزش باد و در برخی ساعت ها با رعد و برق و رگبار باران خواهد بود. بیشینه دمای امروز پایتخت ۱۹ و کمینه دمای آن ۱۰ درجه سانتی گراد بالای صفر پیش بینی شده است.

اشتراک گذاری
تور پاییز ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# جنگ ایران و اسرائیل # یحیی السنوار # قیمت طلا # استقلال # پرسپولیس # خلیج فارس # آرین طباطبایی
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات