قاتل شبانه آژانس در لیست اعدام

قربانی روی یک کاناپه نشست و قصد داشت به وسیله پاهایش جلوی ضربات قمه حمید را بگیرد و حمید نیز ضرباتی به او زد. امیر به من ناسزاگویی کرد که من هم عصبانی شدم و با چاقوی خود ضربه‌ای به بازویش زدم.
کد خبر: ۱۴۵۳۴۵
|
۱۱ بهمن ۱۳۸۹ - ۰۹:۲۰ 31 January 2011
|
5698 بازدید
قدس: عامل اصلی جنایت شبانه در آژانس خودرو که در آن پسر جوانی از پای در آمده است در لیست سیاه اعدام قرار گرفت. این مرد و دوستانش وقتی دیدند پسر جوان با دختری در محله آنها رابطه دوستی دارد به حمله مرگباری دست زدند.

ساعت 3بامداد جمعه 9 آبان‌ماه سال 88، مأموران کلانتری 129 جامی در جریان مرگ مردی جوان در بیمارستان سینا قرار گرفتند. مأموران با حضور در محل حادثه متوجه شدند جوان 20 ساله‌ به نام امیر با ضربات چاقو به قتل رسیده است. کارمندان یک آژانس کرایه خودرو که در کنار خانه امیر واقع شده است، ادعا کردند 6سرنشین 3 موتوسیکلت به در خانه امیر آمده و بعد از ورود آنها به آژانس، با وی درگیر شدند که در این درگیری امیر بشدت زخمی شد.

یکی از دوستان امیر هم ادعا کرد در ساعات اولیه شب دست امیر بشدت دچار خونریزی شده بود که وی گفت در درگیری با عده‌ای از بچه‌های محله مختاری مجروح شده است. دوست امیر گفت که امیر با دختری در محله مختاری دوستی دارد که مدت‌ها از سوی هم‌محله‌ای‌های این دختر جوان تهدید به مرگ شده است. با تکمیل تحقیقات پلیس، متهمان این درگیری به نام‌های حمید، علیرضا، امید، امیر، حامد، مسعود و محسن دستگیر شدند تا اینکه مشحص شد حمید عامل اصلی جنایت است.این 7 مهاجم وقتی پیش‌روی قاضی شعبه 71 دادگاه کیفری استان تهران قرار گرفتند انگیزه‌شان را هواخواهی از دختری در محله‌شان عنوان کردند.

حمید، در دفاع از خود گفت: من با امیر درگیر شدم ولی ضربه به سینه او را من نزدم. وی درباره اظهارات شاهدان مبنی بر اینکه وی به همراه دوستانش، امیر را به خاطر ارتباط با یکی از دختران محله‌شان به قتل رسانده است، ‌گفت: این ادعا واقعیت ندارد و درگیری آخر ما در ادامه درگیری چند ساعت پیش در قهوه‌خانه بود که یکی از دوستانم به نام امید با عربده‌کشی آغازگر آن بود.

بعد از اظهارات حمید، یکی دیگر از متهمان در جایگاه قرار گرفت و گفت: به سمت محله امیر در حرکت بودیم که امید، امیر را در خیابان دید و از همه خواست متوقف شده و به سمت او برویم. امیر به یک آژانس خودرو فرار کرد و ما هم به دنبال او وارد آژانس شدیم.

وی ادامه داد: قربانی روی یک کاناپه نشست و قصد داشت به وسیله پاهایش جلوی ضربات قمه حمید را بگیرد و حمید نیز ضرباتی به او زد. امیر به من ناسزاگویی کرد که من هم عصبانی شدم و با چاقوی خود ضربه‌ای به بازویش زدم.

در ادامه، 5 متهم دیگر پرونده در جایگاه قرار گرفتند و همگی اظهارات متناقض و متفاوتی نسبت به هم مبنی بر حضور در درگیری و مشاهده وارد کردن ضربات مرگبار از سوی متهم ردیف اول ارائه کردند.

بعد از اظهارات حمید، قاضی عزیزمحمدی و 4 قاضی مستشار حمید، را به قصاص و دیگر متهمان را به خاطر شرکت در درگیری منجر به قتل و شرب‌خمر، به زندان و تحمل شلاق محکوم کردند. بعد از صدور حکم در دادگاه کیفری، پرونده برای اعلام نظر به دیوانعالی کشور ارجاع شد که قضات شعبه 17 دیوانعالی کشور، بعد از بررسی پرونده و مشورت، حکم صادره را تایید کردند
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟