طلاق به خاطر بی‌کلاسی داماد!

کارمند یک اداره دولتی بودم، زن میانسالی که عمه همسرم و همکار من بود، با ادعای اینکه برادرزاده‌اش دختر بسیار خوب و مهربانی است از من خواست با او ازدواج کنم. او مدعی بود دختر برادرش جوان سر به هوایی است که اموال پدرش را حیف و میل می‌کند و خانواده آنها دنبال پسر سر به زیر، سالم و مودبی هستند تا بتواند بعد از ازدواج دخترشان از ثروت بی‌حد و حصر پدرزنش نگهداری کند.
کد خبر: ۱۴۷۸۲۶
|
۲۴ بهمن ۱۳۸۹ - ۰۹:۴۰ 13 February 2011
|
6007 بازدید
وطن امروز: دختر جوانی با حضور در دادگاه خانواده به خاطر اینکه شوهرش 10 هزار تومان برای شام بیرون از خانه هزینه کرده است، تقاضای طلاق کرد.

دختر 19 ساله‌ای با ظاهری آشفته وارد جلسه محاکمه شد و به قاضی دادگاه، گفت: آقای قاضی من اصلا از این آقا خوشم نمی‌آید و حتی از خودم تعجب می‌کنم که چطور همسر این مرد شدم، در حالی که ما هیچ سنخیتی با هم نداریم.

در همین هنگام برادر این زن در حالی که خیلی مضطرب بود، گفت: آقای قاضی زودتر حکم طلاق را صادر کنید و شر این پسره بی‌کلاس را از سر من و خانواده‌ام کم کنید!

زن جوان ادامه داد: چند روز پیش وقتی این آقا مرا به یک رستوران بی‌کلاس دعوت کرد، فقط 10 هزار تومان هزینه شام پرداخت کرد. همان موقع فهمیدم این مرد با ماهی 100 هزار تومان درآمد نمی‌تواند شوهر خوبی برایم باشد، 500 سکه مهریه‌ام را هم بخشیدم فقط حکم طلاق را صادر کنید.

در این حال ناگهان همسر این زن از جا بلند شد و با صدای بلند رو به قاضی، گفت: حکم طلاق را صادر کنید که دیگر تحمل رفتارهای عجیب و غریب همسرم را ندارم.

وی افزود: کارمند یک اداره دولتی بودم، زن میانسالی که عمه همسرم و همکار من بود، با ادعای اینکه برادرزاده‌اش دختر بسیار خوب و مهربانی است از من خواست با او ازدواج کنم. او مدعی بود دختر برادرش جوان سر به هوایی است که اموال پدرش را حیف و میل می‌کند و خانواده آنها دنبال پسر سر به زیر، سالم و مودبی هستند تا بتواند بعد از ازدواج دخترشان از ثروت بی‌حد و حصر پدرزنش نگهداری کند.

وی ادامه داد: همکارم حتی برای این کار به من وعده یک خودروی مدل بالا و یک خانه مستقل با آخرین امکانات را داد و اتفاقا به همه آنها هم عمل کرد و من شدم داماد خانواده‌ای که از نظر فرهنگی و پایگاه اجتماعی کیلومترها با هم فاصله داشتیم، در واقع داماد که نه، راننده این زن!
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟