خبر بانک مرکزی از انتشار اوراق ارزی داخلی

سید حمید پورمحمدی امروز در سومین همایش توسعه نظام تامین مالی با تاکید بر نوآوری،تنوع سازی و تعریف ابزارها و خدمات جدید بانکداری اسلامی گفت: دنیا از بانکداری ربوی و غیرشرعی به ستوه آمده است.
کد خبر: ۱۴۹۱۶۹
|
۳۰ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۵:۲۶ 19 February 2011
|
4946 بازدید
|
۱
قائم مقام بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران از انتشار اوراق مشارکت ارزی در بازار داخلی خبر داد.

به گزارش خبرنگار واحد مرکزی خبر ، سید حمید پورمحمدی امروز در سومین همایش توسعه نظام تامین مالی با تاکید بر نوآوری،تنوع سازی و تعریف ابزارها و خدمات جدید بانکداری اسلامی گفت: دنیا از بانکداری ربوی و غیرشرعی به ستوه آمده است.

وی افزود: در برنامه پنجم؛ عقود جدید بانکی برای ارائه به مشتریان بانکها تعریف شده است و از سال آینده به اجرا درخواهد آمد.

پورمحمدی گفت: کمیته ای تشکیل شده است تا استانداردهای جدید بانکداری اسلامی را که در جهان اسلام رایج است تهیه و برای تطبیق با فقه و شرع اسلام و کسب مجوزهای لازم ارائه کند.

قائم مقام بانک مرکزی به بحث جریمه های بانکی اشاره کرد و گفت: این جریمه ها التزام قانونی و شرعی است چرا که در قرارداد مشتری با بانک آمده است و بر اساس قانون اعمال می شود.

وی با تقدیر از خدمات شهید محمدباقر صدر در عرصه بانکداری اسلامی گفت: به زودی جایزه بزرگ بانکداری اسلامی به نام شهید صدر تعیین می شود و در یک همایش بین المللی ؛‌شخصیت ها و مسئولان بانکی و پولی از سراسر جهان حضور خواهند یافت که امیدواریم بتواند به تحرک و نوآوری در عرصه بانکداری اسلامی منجر شود.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۹ - ۱۳۸۹/۱۱/۳۰
حالا ایشان از کدوم قسمت به ستوه امده ؟ از این که سود میگیره یا از اینکه سود میده .
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟