فرزین : روش پرداخت یارانه شیر تغییر می کند

هدف ما این است که دسترسی مردم به شیر بیشتر شود و حمایت ها هم بر تولید کننده شیر متمرکز شود.
کد خبر: ۱۷۲۳۱۷
|
۰۲ تير ۱۳۹۰ - ۱۲:۵۶ 23 June 2011
|
2494 بازدید
|
۲
دبیر ستاد هدفمندی یارانه ها با اشاره به تصمیم نشست دیشب ستاد اعلام کرد: روش کنونی پرداخت یارانه شیر که به کارخانه ها داده می شود از 15 تیرتغییر می کند.
 
به گزارش واحد مرکزی خبر ،‌ محمد رضا فرزین گفت: با توجه به اینکه دامداران به دلیل خرید پایین تر از قیمت تمام شده شیر در کارخانه ها معترض بودند و منابع محدود یارانه شیر اجازه افزایش گروههای هدف را نمی داد ، تلاش می کنیم روش پرداخت یارانه شیر با هدف حمایت از تولید کنندگان (دامداران) و همچنین افزایش گروههای هدف و دسترسی بیشتر مردم به شیر تغییر کند.

وی افزود : در روش جدید ، قیمت تمام شده تولید شیر برای دامداریها و قیمت فروش آن برای مصرف کننده به تفکیک استانها تعیین می شود و قیمت های استانی خواهیم داشت که با همکاری استانداریها و نهادهای ذیربط و همچنین نظارت سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان انجام می شود.

دبیر ستاد هدفمندی یارانه ها گفت: هدف ما این است که دسترسی مردم به شیر بیشتر شود و حمایت ها هم بر تولید کننده شیر متمرکز شود.

آقای فرزین در پاسخ به این پرسش که روش پرداخت جدید یارانه شیر چگونه خواهد بود توضیح بیشتری نداد و گفت: این ، کلیات تصمیم گیری در ستاد هدفمندی یارانه هاست و جزییات آن را باید سایر نهادهای مسئول تعیین و اعلام کنند.

وی گفت: جزئیات بسته های اجرایی را دستگاه ها باید خودشان مشخص کنند.

فرزین در ادامه به بررسی مشکلات جایگاه های توزیع سوخت گاز طبیعی فشرده (CNG) گفت: در این نشست تأکید شد کارمزد یا حق العمل جایگاه داران برای هر متر مکعب سی ان جی به طور خالص 40 تومان باشد.

فرزین اظهار داشت : پیش از این جایگاه داران می گفتند به دلیل اعمال مالیات بر ارزش افزوده این کارمزد کمتر از 40 تومان می شود.

وی افزود: همچنین قرار شد هزینه برق جایگاه داران متناسب با تعرفه ساعات کم باری باشد که به کاهش هزینه آنها کمک می کند.
اشتراک گذاری
تور پاییز ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۲
شير هم گيرون شد خدا صبرمون بده
برچسب منتخب
# جنگ ایران و اسرائیل # یحیی السنوار # قیمت طلا
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات