پایان عشق 22 ساله زوج خوشبخت

من و همسرم نمي‌توانيم يكديگر را درك كنيم و غير از سال‌هاي اوليه زندگي‌مان ديگر نتوانستيم با يكديگر خوش باشيم. زيرا من و همسرم نگاه‌هاي متفاوتي به زندگي داريم كه اين تفاوت آنقدر زياد است كه در اين سال‌ها نتوانسته‌ايم آن را ناديده بگيريم.
کد خبر: ۱۸۵۴۰۹
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۰:۰۰ 23 August 2011
|
9809 بازدید
وطن امروز: زني در دادگاه خانواده گفت: بعد از گذشت 22 سال از زندگي مشترك با همسرم خواهان جدايي از يكديگر هستيم زيرا در 2 دنياي متفاوت زندگي مي‌كنيم.

زن و مردي با حضور در دادگاه خانواده درخواست طلاق توافقي خود را به قاضي دادگاه ارائه كردند و زن در پاسخ به پرسش قاضي مبني بر اينكه به چه دليل بعد از گذشت سال‌هاي طولاني از زندگي مشترك قصد طلاق داريد، اظهار كرد: من و همسرم 22 سال پيش به‌رغم موافقت خانواده‌ها، به عقد يكديگر درآمديم و زندگي خود را با سختي اما بر پايه دوست داشتن آغاز كرديم و اكنون كه گذشته همانند فيلمي از مقابل چشمانم عبور مي‌كند، مي‌بينم دوران بسيار خوبي را با يكديگر سپري كرديم.

وي در ادامه افزود: به دليل اينكه من و همسرم زندگي خود را با دوست داشتن شروع كرديم، با داشتن مشكلات فراوان، خم به ابرو نمي‌آورديم و سال‌هاي اوليه زندگي‌مان بهترين دوران زندگي ما تلقي مي‌شود، زيرا هيچ‌چيز برايمان دست نيافتني نبود.

اين زن خاطرنشان كرد: عشق من و همسرم بعد از 22 سال زندگي به پايان رسيد، هر چند هنوز هم به يكديگر علاقه داريم اما ديگر نمي‌توانيم در كنار هم، به زندگي ادامه دهيم اين سال‌ها نيز حضور بچه‌هایمان باعث شد به جدايي فكر نكنيم اما در حال حاضر بچه‌ها راضي به اين جدايي شده‌اند.

وي با بيان اينكه من و همسرم در 2 دنياي متفاوت به زندگي نگاه مي‌كنيم، ادامه داد: من و همسرم نمي‌توانيم يكديگر را درك كنيم و غير از سال‌هاي اوليه زندگي‌مان ديگر نتوانستيم با يكديگر خوش باشيم. زيرا من و همسرم نگاه‌هاي متفاوتي به زندگي داريم كه اين تفاوت آنقدر زياد است كه در اين سال‌ها نتوانسته‌ايم آن را ناديده بگيريم.

شوهر اين زن عنوان كرد: من و همسرم هنوز هم به يكديگر علاقه داريم اما او درست مي‌گويد، ديگر نمي‌توانيم در كنار يكديگر به زندگي ادامه دهيم، زيرا يكديگر را درك نمي‌كنيم بچه‌هایمان نيز كه اكنون 20 و 21 ساله هستند، به جدايي من و مادرشان رضايت دارند.

او مدعي شد: همين تفاوت‌ها در زندگيمان باعث شده است من و همسرم يكديگر را درك نكنيم. قاضي دادگاه بعد از شنيدن اظهارات این زوج حكم طلاق توافقي آنها را صادر كرد.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟