گریه‌های عروس از کتک‌های پدرشوهر

گریه‌های عروس از کتک‌های پدرشوهرشوهرم و پدرش دائم مرا مورد ضرب و جرح قرار داده و من با این اوضاع همه‌چیز را تحمل کرده و تنها مهریه‌ام را می‌خواهم
کد خبر: ۱۹۸۰۷۶
|
۲۷ مهر ۱۳۹۰ - ۰۹:۱۰ 19 October 2011
|
8206 بازدید
|
۸
وطن امروز: زنی با گریه در دادگاه خانواده گفت: پدرشوهرم مرا کتک‌ می‌زند و به همین دلیل مجبور به ارائه دادخواست طلاق شدم ولی نپذیرفتند و در حال حاضر مهریه‌ 700 سکه‌ای‌ام را می‌خواهم.

زنی با مراجعه به دادگاه خانواده 2 ونک دادخواست مهریه 700 سکه‌ای خود را به قاضی حسن عموزادی، رئیس شعبه 268 این مجتمع قضایی خانواده ارائه کرد.

زن در حضور قاضی این پرونده با بیان اینکه شوهرم ماهانه 2 میلیون تومان حقوق مي‌گيرد ولی با گرفتن وام‌های مختلف، می‌خواهد در دادگاه تظاهر به بی‌پولی کند، اظهار داشت: از 3 سال زندگی مشترک، تنها 4 روز با یکدیگر زیر یک سقف زندگی کردیم چرا که بعد از 4 روز شوهرم مرا رها کرده و به خانه مادرش برای ادامه زندگی رفت.

وی در ادامه با اشاره به اینکه بچه‌ای نداریم، افزود: در حال حاضر من در خانه پدرم و او در خانه مادرش زندگی می‌کند و او حاضر به طلاق دادن من نیست و با ادامه زندگی نیز موافقت نمی‌کند.

زن در ادامه با اشاره به اینکه شوهرم از مهریه 700 سکه‌ای من، تنها 31 سکه را پرداخته و از پرداخت مابقی آن فرار کرده است، گفت: من خواهان طلاق بودم ولی این درخواست به دلیل قبول نکردن این موضوع از سوی شوهرم، رد شد؛ در حال حاضر نیز مهریه‌ام را می‌خواهم.

وی ادامه داد: شوهرم و پدرش دائم مرا مورد ضرب و جرح قرار داده و من با این اوضاع همه‌چیز را تحمل کرده و تنها مهریه‌ام را می‌خواهم.

زن در ادامه بیان کرد: پدر شوهرم مشکل روانی دارد و همراه پسرش مرا بشدت کتک می‌زنند و بعد از اینکه من شکایت کردم، آنها این موضوع را انکار کرده و مرا از نظر روحی عذاب دادند. زن گفت: پدر شوهرم دائم مرا کتک‌ می‌زند و من به همین دلیل مجبور به ارائه دادخواست طلاق شدم ولی درخواست طلاقم رد شد و در حال حاضر مهریه‌ 700سکه‌ای‌ام را می‌خواهم.

قاضی این پرونده بعد از شنیدن اظهارات زن، جلسه دیگری را برای رسیدگی به پرونده مشخص کرد و جلسه را خاتمه داد.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۸
همدل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۷
چرا بايد يه نفر اينقدر بيغيرت باشه كه حاضر به ديدن اشكهاي زنش باشه .دختري كه با هزاران آرزو وارد يه زندگي مشترك ميشه و بايد كتك بخوره آخه چرا؟در قرن 21 واقعا كتك زدن ديگران نشانه رواني بودن شخص.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۷
حرفهاش خيلي عجيبه. ميگه 4 روز بيشتر زير يه سقف زندگي نكرديم، بعد مي‌گه همسرم و پدرش مرا كتك مي‌زنند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۷
این خانم 4 روز بیشتر خونه شوهرش نبوده کی شوهر و پدرشوهرش کتک ش زدند!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۷
اي همدل عزيز زود قضاوت نكن
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟