به احترام هواداران،

از پرسپولیس و انصاری‌فرد شکایت نکردیم

کد خبر: ۲۵۴۷۰۶
|
۱۰ تير ۱۳۹۱ - ۱۴:۴۰ 30 June 2012
|
3254 بازدید
 مدیرعامل باشگاه سایپا گفت: به حرمت هواداران پرسپولیس رضایتنامه انصاری‌فرد را صادر کردیم و از این بازیکن و پرسپولیس شکایت نکردیم.

به گزارش سایت باشگاه سایپا، پرویز حیدری گفت: کریم انصاری فرد یکی از بازیکنان ارزشمند سایپا در سال های گذشته بوده است و این باشگاه با احترام به هواداران پرسپولیس رضایت نامه این بازیکن را صادر کرد.

وی افزود: قرارداد دو ساله سایپا با کریم انصاری فرد مهاجم فصل گذشته این تیم در فدراسیون فوتبال به ثبت رسید و این حق باشگاه سایپا بود که رضایت نامه آقای گل لیگ یازدهم را صادر نکرده و در پی انعقاد قرارداد رسمی این بازیکن با تیم سرخپوش پایتخت از باشگاه پرسپولیس و این مهاجم نامدار شکایت کند، اما این باشگاه به حرمت نام پرسپولیس و هواداران پرتعداد این باشگاه از حق قانونی خود صرف نظر کرد.

حیدری خاطرنشان کرد: کریم انصاری فرد با بستری که تیم سایپا برایش فراهم کرد توانست طی 6 سال حضور در تیم سایپا البرز به عنوان یکی از پدیده های فوتبال کشور معرفی شود و در قالب 137 بازی رسمی که برای سایپا انجام داد 57 گل را برای این تیم به ثمر برساند. این بازیکن دستاورد گروه خودروسازی سایپا برای تیم ملی فوتبال کشور است و امیدوارم این مهاجم جوان در پرسپولیس نیز همانند سایپا پله های ترقی را طی کند.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب منتخب
# حمله موشکی به اسرائیل # سید حسن نصرالله # نمازجمعه تهران
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با توجه به تسلیح رژیم صهیونیستی به سلاح اتمی و حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی آمریکا و ناتو از این رژیم؛ با دستیابی کشورمان به سلاح هسته ای موافقید؟