بازدید 3630

سفر استانی دولت به هرمزگان پایان یافت

کد خبر: ۳۸۲۸۱۰
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۲:۵۲ 27 February 2014
سفر ۳ روز هیئت دولت به استان هرمزگان با برگزاری نشست‌خبری رئیس جمهور پایان یافت.

به گزارش تسنیم، دقایقی پیش سفر استانی دولت تدبیر و امید به هرمزگان با برگزاری نشست‌خبری حجت‌الاسلام روحانی رئیس جمهور پایان یافت. سفر استانی دولت یازدهم از روز سه‌شنبه ۶ اسفندماه آغاز شد و امروز پنجشنبه ۸ اسفندماه بعد از نشست‌خبری پایان یافت.

اولین سفر استانی دولت یازدهم حدود یک ماه قبل به استان خوزستان بود. در اولین روز سفر استانی دولت تدبیر و امید به هرمزگان، رئیس‌جمهور در جمع مردم بندرعباس و در ورزشگاه تختی این شهر سخنرانی کرد. برنامه دوم رئیس‌جمهور بازدید از کارخانه فولاد هرمزگان و اسکله شهید رجایی بندرعباس بود و بعد از آن در جمع فعالان صنعت فولاد هرمزگان سخنرانی کرد.

رئیس‌جمهور در ساعات پایانی اولین شب حضورش در هرمزگان با علما و طلاب شیعه و سنی هرمزگان دیدار و در جمع آنها سخنرانی کرد. دومین روز از سفر استانی دولت یازدهم به استان هرمزگان با حضور رئیس‌جمهور در جاسک آغاز شد و روحانی در جمع مردم این شهر سخنرانی داشت.

بعد از این سخنرانی رئیس‌جمهور از مرکز فرماندهی منطقه دوم دریایی ولایت نیروی دریایی ارتش بازدید کرد. دیدار سوم روحانی به خانواده شهدا و ایثارگران هرمزگان بود و در جمع آنها سخنرانی داشت.

آخرین دیدار و سخنرانی رئیس‌جمهور در دومین روز از سفر به این استان، با فعالان اقتصادی استان هرمزگان بود.

آخرین روز از این سفر، دیدار با منتخبان توسعه ظرفیت استان هرمزگان بود.

گفت‌وگوی زنده تلویزیونی و نشست‌خبری روحانی با اصحاب رسانه پایان بخش دومین سفر استانی دولت یازدهم بود.
تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # مسعود پزشکیان # سعید جلیلی # دور دوم انتخابات