بازدید 37943

وقتی «آیت الله موسوی بجنوردی» هم به ماله کشی متهم می شود!

هیچ کس نمی تواند ادعا کند که پایبندی همه نیروهای انقلاب به نظام اسلامی به یک میزان است و از سویی میزان و ترازوی همه هم برای سنجش اعتقاد دیگران،چندان میزان و رو به راه نیست. چه بسا افرادی که ادعای انقلابی گری و ولایتمداری دارند در برهه هایی از پس آزمون های سخت و دشوار بر نیایند و آنان که اتفاقا به تعبیر گروه اول ایمان و اعتقاد سست تری به انقلاب دارند، پای کار انقلاب بمانند.
کد خبر: ۴۶۰۲۷۴
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۱ 22 December 2014
در روزهای گذشته یکی از خبرگزاری های متعلق به جریان اصولگرا، مصاحبه نسبتا مفصلی را با آیت الله موسوی بجنوردی، پدر همسر، حجت الاسلام سید حسن خمینی و از اعضای برجسته مجمع روحانیون مبارز انجام داد. 

در آن مصاحبه، این عضو ارشد مجمع روحانیون مبارز،نکته تازه و البته قابل تاملی،در مورد عملکرد مجمع روحانیون و خطوط قرمز خود و این تشکل بیان کرد. وی در این مصاحبه به صراحت اعلام کرده بود که ولایت فقیه خط قرمز وی و تشکلش است و حتی در جریان حوادث پس از انتخابات 88 ، به مجمع روحانیون اعلام کرده در صورتی که پس از نماز جمعه معروف رهبر انقلاب در 29 خرداد، این تشکل بخواهد راهپیمایی برگزار کند وی از این تشکل خارج خواهد شد.

به گزارش «تابناک»، بلافاصله پس از این مصاحبه که علی الظاهر،باید با استقبال کسانی که دل در گرو نظام دارند و بنا را بر دفع حداقلی و جذب حداکثری باید بگذارند، یکی دیگر از خبرگزاری های اصولگرا، در مطلبی به زعم خود افشاگرانه، این مصاحبه موسوی بجنوردی را به زعم خودشان ماله کشی بر اقدامات مجمع روحانیون در جریان وقایع پس از انتخابات سال 88 ارزیابی کرد و فهرستی از اتهامات را برای مجمع روحانیون و برای تخطئه این جریان پشت سر هم ردیف کرد. 

بر اساس این گزارش، باید گفت که اگر چه کسی از باطن کسی اطلاع ندارد و همه ما علی القاعده باید بر اساس ظاهر و سخنان یک گوینده در مورد نیات و اقدامات وی قضاوت کنیم،مصاحبه اخیر آقای موسوی بجنوردی در هر صورتی که به آن بنگریم،قدمی رو به جلو است. وقتی وی اقدام برای راهپیمایی پس از سخنان رهبر انقلاب را برنمی تابد و حتی مجمع روحانیون را تهدید می کند که در صورت این اقدام از آن تشکل خارج خواهد شد و در نهایت هم  موضع به حق خود را به این تشکل غالب می کند. وقتی که وی به صراحت از خط قرمز بودن ولایت فقیه سخن می گوید و حرکت در جهت تضعیف رهبری نظام اسلامی را مدعی می شود که بر نمی تابد، باید از این سخنان استقبال کرد.

اینکه این سخنان وی را با تعبیری نه چندان ناشایست، به ماله کشی تعبیر کنیم و برای رد ادعای او در یک مصاحبه مطالبی را که وی به آنها اشاره ای نکرده است استناد کنیم، حداقل این است که در مسیر دفع حداکثری گام برداشته ایم !.

انتخابات سال 1388 و اتفاقات آن برای همه مسئولان،دست اندرکاران و به ویژه فعالان رسانه ای عبرت های فراوانی داشت. از آن وقایع باید همه آموخته باشند،که هدف اصلی ریزش نیروهای انقلاب است. هیچ کس نمی تواند ادعا کند که پایبندی همه نیروهای انقلاب به نظام اسلامی به یک میزان است و از سویی میزان و ترازوی همه هم برای سنجش اعتقاد دیگران،چندان میزان و رو به راه نیست. 

چه بسا افرادی که ادعای انقلابی گری و ولایتمداری دارند در برهه هایی از پس آزمون های سخت و دشوار بر نیایند و آنان که اتفاقا به تعبیر گروه اول ایمان و اعتقاد سست تری به انقلاب دارند، پای کار انقلاب بمانند. 

غرض این است که هر اعلام تمایلی به انقلاب و نظامی اسلامی را باید گرامی داشت و از نیات خوانی در مورد آنان پرهیز نمود و به بهانه های مختلف و با جستجو در تاریخ ، ربط دادن مسائل بی ارتباط با یکدیگر و همچنین نیات خوانی افراد را از انقلاب و نظام اسلامی پراکنده نکرد.


تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۱۶
انتشار یافته: ۳۵
کاش بعضی از دوستانی که کارشان آب ریختن به آسیاب دشمن است به اهداف خودشون که از قضا با منافع دشمن نزدیک شده نرسند.همونا که بنا رو بر "دفع حداکثری "گذاشته اند.
پاسخ ها
ناشناس
| Sweden |
۱۸:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۱
من نمیدونم اگه این انتخابات 88 نبود یک عده چکار میکردند والا
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۱
اتفاقا انتخابات 88 دست خیلی ها را روکرد تعضی ها از بیان حقایق وحشت دارند دقت کنید اردوغان در خصوص غاشورا چه گفت !!!
اسلامی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۱
ایشان حس ناسیونالیستی دارند از اسلام وامام ورهبری دفاع تمی کنندباید به صراحت موضعش را اعلام کند
بنظر ميرسه كه جناح مقابل ايشان ميخواد اشتباهاتش در دفع حداكثري رو با اين ترفندها "ماله كشي" كنه وگرنه اصل بر صداقت افراد هست كه آقايان با اين اصل بيگانه هستند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۱
حرفت رو باید طلا گرفت. خلاصه و مفید. اصل واقعیت
و دقیقا به این کسانی که بر دفع حداکثری پایداری میکنند ما میگوئیم کاسبان فتنه
سوال من از ناشناس اولی اینه

اب ب اسیاب کدام دشمن؟همین دشمنی ک امروز داریم بهش ب اسم مذاکره باج میدیم و هنوز هم تهدید و تحریم میشیم؟
پاسخ ها
محمد زاده
| United States |
۱۸:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۱
iهمان دشمن دانايي كه با استفاده از موقعيت هايي كه دوستان نادان در اختيارش گذاشته اند منافع ملت ايران را در خطر قرار داده است !
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۱
خوبه فکر می کنم سر اینکه چند روزی ریاستمون بیشتر طول بکشه دشمن رو هم گم کردیم عزیز اگه دوستان شما این همه ما رو تو حالت تحریم نبرده بودند که الان لازم نبود کسی مذاکره کنه تا رفع تحریم صورت بگیره .البته راه کار شما رو هم بشنویم بد نیست برگردیم و دوباره داد بزنیم که ما رو تحریم کنید و کاغذ پاره و غیره؟خب اگه این رویه خوب بود که باید پیش می رفت.بعدش هم بد نیست بدونی بحث مذاکرات بحثی نیست که دولت راجع بهش تصمیم بگیره فقط.حاکمیت تصمیم می گیره که مذاکرات صورت بگیره یانه و به چه صورت هم پیش بره.فکر می کنم نه تنها به دولت بدبین هستید که خدای نکرده به حاکمیت هم.حالا دیدید منافعتون به دشمن نزدیک شده متاسفانه!
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۱
ضمنا بنده ناشناس نیستم علی هستم
دلسوزاني كه توان و قدرت مهار تندرو هاي چپ و راست را دارند ايد با همت مسولين نظام رك و بدون اغماض جلو تندروي ها را بگيرند ..بعضي از تندروها حاضرن براي زدن رقيب دا و آخرت را فدا كنند ..من فكر ميكنم اگه مهار نشوند قطعاً در آينده كشور را با چالش روبرو مي كنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۱
افرین ب نکته خوبی اشاره کردی: تندرو هاو زدن حریف حتی ب منزله فدا کردن اخرت

مثل ماجرا 88 و رای نیاوردن ان تندروها و ضربه زدن ب حریف حتی ب منزله فدا کردن اخرت
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۱
کجایی برادر؟! به نظر شما امروز کشور با چالش روبرو نیست؟؟؟؟؟ هر از گرد را رسیده ای فریاد وا انقلابا میزنه! والله اگر امروز امام بود اجازه این عرض اندامها رو نداشتن.بدبختی اینه هیچکی قبول نمیکنه اشتباهاتی داشته. تابناک چاپ کن این داغ دل منو
ببخشید منظور از کاسبان فتنه همون کاسبان تحریم نیست!؟
دافعان همان نااهلان و نامحرمانند که برای این انقلاب هزینه ای نداده اند فقط سرسفره آماده شده انقلاب نشسته اند
سوال من هم از ناشناس18:09 اینه که
کی باعث شد ما الان در این وضعیت باشیم؟؟
اون موقع که میگفتین تحریم ها کاغذ پاره ان!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۱
روسیه چی روسیه هم گفت تحریم ها کاغذ پاره است پس چرا دارن تحریمش میکنن اونا طبق برنامه طرح ریزی شده خودشون پیش میرن ماهم مثل ....هم دیگه رو متهم میکنیم!!!!!!!!!!!!!!
سلام بر موسوی بجنوردی
گروهی که اگر مستمسک خودساخته اش نباشد هیچ ایدئولوژی و استدلالی برای رد مقبول و نگاه ملی و اجتماعی به مسایل ندارد، بهتر از این نمی تواند با موضوعات برخورد کند. اینها، از منافع ملی، همبستگی ملی و... هم درک درستی ندارند.
ایشون چرا تا الان هیچی نگفتن و الان از این حرفها میزنن . چرا تواوج فتنه که به همچن حرفهایی نیاز بود ایشون ساکت نشته بودن و با امثال موسوی و کروبی خوش و بش می کردند ؟؟؟؟؟
اقایان اگردرخط ولایتند مقام معظم رهبری میفرمایند دشمنان بااصل انقلاب ونظام مشکل دارند بحث هسته ای بهانه است لابد هسته ای نشدبهانه حقوق بشر دفاع ازفلسطین سلطه گری امریکا وقس علیهذا ولی همچنان اقایان خود را بخواب زده اند
پاسخ ها
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۱
بله دشمن دنبال بهانه می گردد و عده ای بهانه را به دست دشمن دادند .با سخنان و رفتار نسنجیده و ضعیف شمردن دشمن قدار و کاغذ پاره خواندن تحریم ها
سایت شما خیلی مسخره است
دایم عادت دارد بین حق و باطل تعادل ایجاد کند
این کارا مسخره است
در جواب اون دوست عزیز ک سوال کردن

#کی باعث شد ما الان در این وضعیت باشیم؟؟
اون موقع که میگفتین تحریم ها کاغذ پاره ان!!!#

اقای عزیز بنظر شما عامل ویرانی و جنگ امروز منطقه و جهان چ کسانی هستند

از عراق افغانستان سوریه فلسطین اکراین و کشورها افریقایی

ایا درسته ما ریس جمهور سابق را صرفا در جهت گفتن حقایق و دفاع از مظلوم و ان هم تنها بصورت چند سوال چالشی از کشور های مستکبر( مثل زیر سوال بردن ماجرا هولکاست ) (نه لشگر کشی اشغال و کشتار دیگر کشور ها تنها چند سخنرانی وپرسش) انهم فقط تنها بر دستور صریح قران مبنی بر دفاع از مظلوم و مقابله با ظلم متهم کنیم ؟

سوال اینجاست تحریم کننده و قاعده تحریم امروز چ کسانی هستند؟

ایا غیر از امریکا خون خوار و هم پیمانانش کسی دیگریست؟

ایا اگر واقعا مشکل ریس جمهور سابق بوده چرا امروز با روی کار امدن دولتی معتدل تر با غرب و امریکا دست از این رفتار قلدر معابانه و ظالمانه باز نمیکشن؟

ایا واقعن احمدی نژاد عامل تحریم است؟

ایا روز قیامت خداوند احمدی نزاد را بخاطر چند سخنرانی و ن چیز بیشتر ب صلیب اتش میکشد و سران امریکا و غرب ریا کار دروغگو را ب بهشت فرا میخواند؟!
پاسخ ها
سینا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۱
یعنی با اون درامد دولت احمدی نژاد الان نه تنها دلار نباید گرونتر از 1200 بلکه به 900 تومن میرسید . احمدی نژاد واقعا ظلم کرد . یه ظلم نابخشودنی به مردم .
شادمهر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۱
دوست عزیز چی رو به کجا زدی ؟!

یه کلمه بگو تحریم ها کاغذ پاره بود یا نبود ؟ یعنی این حقیقت بود که گفته شد ؟!!!
مثل همون نفت بشکه ای صد و پنجاه دلار ؟
یا غیرممکن بودن انتخاب شدن اوباما ؟
و ...

سردمداران غرب همین حالا در رسانه ها و روز قیامت جوابگوی مردم و اعمال خودشون هستن
مسئولین ما الان که جوابگو نیستن امیدوارم روز قیامت جواب خوبی داشته باشن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۱
با ایشون موافقم!

این همه مشکلات بزرگ رو برای کشورمون آقای احمدی نژاد به تنهایی نمی توانست بوجود آورد
عده زیادی تلاشهای فراوان کردند تا کشور ما به این مرحله خاص رسیده است.
اینکه مشایی می گوید از سیاست کناره گیری می کنم تا به احمدی نژاد لطمه وارد نشود .
اینکه احمدی نژاد می گوید خط قرمز من لطمه به ولایت فقیه است
اینها ماله کشی بر عملکرد گذشته نیست ؟؟؟!!!!!!!!!!!!
مثل اینکه یادتان رفته آن آقا می گفت اینقدر قطعنامه بدهید تا قطعنامه دونتون پاره شه !!!!!!
بسته بابا دیگه،شورش را دیگه درآوردید!

یک فکری به حال اقتصاد مملکت کنید!

مردم له شدن،صدای ما را می شنوید؟
آنان فقط به دنیا چسبیده اند و تنها حکومت را می خواهند به هر قیمت ؟.. کاری به نظظام و انقلاب و رهبری ندارند. تنا زمانی که جنگ دیگری درگیرد صره از ناصره جدا خواهد شد.
من سایت تابناک رو تاحدودی منصف تر از بقیه میدونم اما نمیدونم چراتاحالا یه دونه ازکامنتای منو نزاشته واقعا ازاین جهت متاسفم براتون
در رساله ها و در احکام اسلام مسائلی در مورد انتخابات نداریم . ولی احکامی راجع به حرمت تهمت ، ریختن آبروی مسلم و دروغ و تجسس در زندگی خصوصی داریم . نمی دانم چرا کسی نگران ضایع شدن این احکام اسلام در سال 88 نشد ؟
سلام
ما ازدست دوچيز خلاص نخواهيم شد:
1) وابستگي به نفت
2) اين حرفها كه من پايبندم ، تونيستي...

انقلاب داره مسيرش روميره....
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل