رفتن به محتوای اصلی
آخرین خبراستراتژی ترساندن مردم؛ سیاست جدید دولت
9بازدید
۱۸

ضريب حقوق کارمندان دولت براي سال ۱۳۹۴

اسحاق جهانگيري، معاون اول رئيس جمهور، مصوبه هيئت وزيران را درباره تعيين ضريب حقوق کارمندان و بازنشستگان براي سال ۱۳۹۴ ابلاغ کرد.

به گزارش پايگاه اطلاع‌رساني دولت، متن اين مصوبه بدين شرح است:

1- ضريب حقوق اعضاي هيئت علمي دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالي و قضات براي سال 1394 به ميزان 19 هزار و 597 ريال تعيين مي شود.

2- ضريب حقوق شاغلين مشمول قانون مديريت خدمات کشوري، کارمندان مشمول قانون نظام هماهنگ پرداخت کارکنان دولت (از جمله کارمندان وزارت اطلاعات و شاغلين پست‌هاي سياسي وزارت امور خارجه) و بازنشستگان موضوع بند (ج) ماده (50) قانون برنامه پنجم توسعه براي سال 1394 به ميزان 1376 ريال تعيين مي‏شود.

3- حقوق بازنشستگان و وظيفه بگيران و مشترکان صندوق هاي بازنشستگي کشوري و نيروهاي مسلح و ساير صندوق‌هاي وابسته به دستگاه هاي اجرايي، مؤسسات انتفاعي وابسته به دولت، نهادها و مؤسسات عمومي غيردولتي در سال 1394 به ميزان 14 درصد نسبت به سال 1393 افزايش مي يابد.

4- سقف افزايش حقوق کارمندان مؤسسات انتفاعي وابسته به دولت، نهادها و مؤسسات عمومي غيردولتي، بانک هاي دولتي، بيمه ها و شرکت‌هاي دولتي در سال 1394، چهارده درصد تعيين مي‌شود.

5– حداقل حقوق و مزاياي مستمر (شاغلين) موضوع تبصره ماده (76) قانون مديريت خدمات کشوري براي کارمندان دستگاه‏هاي اجرايي مشمول اين قانون و ساير مشمولين ماده مذکور به استثناي مشمولين بند (7) اين تصويب نامه در سال 1394 به ميزان 7 ميليون و 500 هزار ريال و حداکثر حقوق و مزاياي مستمر اين قبيل کارمندان هفت برابر حداقل حقوق مذکور در اين بند تعيين مي‌شود.

6- حداقل حقوق بازنشستگان و وظيفه‌بگيران و مشترکان صندوق هاي بازنشستگي کشوري و نيروهاي مسلح و ساير صندوق‏هاي وابسته به دستگاه‌هاي اجرايي به ميزان 7 ميليون و 500 هزار ريال و حداکثر حقوق آنان نيز هفت برابر حداقل حقوق بازنشستگي تعيين مي‌شود.

تبصره – اعضاي هيئت علمي دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالي و پژوهشي و قضات و وزارت اطلاعات و ديوان محاسبات کشور و کارمندان سياسي و شاغل در پست‌هاي سياسي وزارت امور خارجه از شمول اين بند مستثنا مي‌باشند.

7- حداقل حقوق و فوق العاده شغل کارمندان مشمول قانون نظام هماهنگ پرداخت کارکنان دولت در سال 1394 به ميزان 5 ميليون ريال و حداکثر هفت برابر حداقل مذکور در اين بند تعيين مي شود.

معاون اول رئيس جمهور، اين مصوبه را 27 اسفند 1393 براي اجرا به سازمان مديريت و برنامه‌ريزي کشور ابلاغ کرد.
Googleافزودن تابناک به منابع ترجیحی گوگل

تابناک را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

اشتراک گذاری

گزارش خطای خبر

اگر اشتباهی در این خبر دیدید، به تحریریه اطلاع دهید.

نظرات بینندگان

انتشار یافته:
۱۸
در انتظار بررسی:
۰
غیرقابل انتشار:
۰
بازنشسته بیمار

اینجا نظر بدهیم کسی گوش فرا نمیدهد ، تصویب کردند رفتند و تمام شــد.
رفتیم فروشگاء اتکا خرید کردیم از ما 9درصد مالیات بر ارزش افزوده گرفتند.

حسن

چراکرایه تاکسی بایدبیست درصدافزایش بیابه ولی حقوق کارمندان چهارده درصد؟؟؟؟؟؟؟؟

ناشناس

درحالیکه نرخ نان ومرغ ظرف دوماه گذشته بیش از100درصدافزایش داشته بطوریکه تافتون دانه ای 300تومان به 600تومان ومرغ کیلویی 4000تومان به 9000تومان افزایش یافته کارمندان وبازنشستگان مظلوم مابقی هزینه هاراازکجاتامین نمایند

ناشناس

بازنشستگان با این افزایش چطور زندگی کنند!!!؟؟؟خدا رحمت کند.......

کارمند بیچاره

افزایش حقوق کارگری 17 درصد + افزایش بن و حق اولاد و عائله مندی و... که به گفته خودشون امسال بالای 24 درصد حقوق کارگری افزایش پیدا می کند. چرا کارمندی 14 درصد فقط؟!!!!!
در ضمن حقوق کارگری که می گن فکرتون سمت کارگر ساختمان و ... فقط نره. کلیه پیمانکاران و شرکت های تابعه نفت و مپنا و ... که حقوق های بالای 10 میلیونی هم می دهند حقوق شان کارگری هست.

ايراني

بدبخت كارگران

ناشناس

دولت باید خجالت بکشه از اعلام این اعداد وارقام واقعا خجالت داره .پول ملت و میبرن تو سوریه عراق وافریقا وامریکای لاتین خرج میکنن انوقت به مردم خودشون که میرسن همه باید امساک کنند وفقر وتحمل کنند واقعا 100هزار بار خجالت داره

ناشناس

این همه استثناء برای چیه!!!؟

ناشناس

نان سنگگ 600 تومانی در تهران شده 1300 تومان یعنی بالا 110 درصد افزایش ولی حقوق من بازنشسته مفلوک و سوخته معلمی 14 درصد است البته کل حقوق 1.5 میلیون تومان است.

عبود

خداییش با این حقوق میشه یه زندگی دو نفره رو اداره کرد... ؟؟؟

مسئولان با همین حقوق و افزایش هزینه های سرم سام آور زندگی میکنند...؟

و از همه مهم تر از یک کارمند و معلم فقیر انتظار چه کارایی و معجزه ای دارند؟؟؟!!!

ناشناس

ببخشید من مفهوم "ضریب حقوق .... به میزان 19 هزارو 597 ریال تعیین می شود." نمی فهمم. مگه ضریب واحد داره؟
بالاخره یعنی چند درصد؟

ناشناس

خدا را شکر. تورم. صفر. درصد است. اضافه حقوق ۱۴ درصد

ناشناس

خودتون کرایه ها را 20% افزایش دادید حالا حقوق کارمند 14%؟

بازنشسته

تورم واقعی بازار و اجناس بیشتر از 14 درصد است که برای افزایش حقوق بازنشستگان در نظر گرفته اند. واقعاً نمیدونم چطور محاسبه میکنند؟

علی
در پاسخ به بازنشسته

عزیزم حساب گرگی کردن ! وقتی کرایه تاکسی 20 درصد اضافه شده حقوق کارمند 14 درصد اضافه می شه ؟؟؟ تو خود بخوان حدیث مفصل از این مجمل!!!

محمود

سلام
اکثر کارمندان شاغل و بازنشسته اگه این خبر را بخونن هیچی متوجه نمیشن . لطفا یه مثال بزنید که اگه مثلا حقوق یک کارمند شاغل یک میلیون تومان باشه با این ضریب در سال 94 حقوقش چقدر میشود و همینطور برای بازنشسته . سعی کنید خبرها رو جوری به اطلاع مردم برسونید که قابل فهم برای اقشار مختلف باشه . ممنون

آرش
در پاسخ به محمود

من که ماهی 1200000 میگیرم حساب کردم 40 هزار تومان افزایش پیدا میکنه
نوبره والا

کارمند

با سلام
آقا اینقد این افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان را تو بوقو کرنا بزنید تا کاسبان , هیچی نشده کاری که نباید را بکنند.
از شنیده ها حاکیست,خیلی قبلها افزایش حقوق هر حقوق بگیر بصورت محرمانه فقط برای آن شخص ارسال میشد و گوش تا گوش هم خبر نمیشد.خود دانی

دیدگاه خود را بنویسید

سایت تابناک از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تابناک در صفحهٔ اصلی گوشی

با افزودن تابناک به صفحهٔ اصلی، همین نسخهٔ سایت را با یک لمس باز کنید.

  1. در مرورگر، دکمهٔ اشتراک‌گذاری را بزنید. این دکمه ممکن است داخل منوی مرورگر باشد.
  2. گزینهٔ افزودن به صفحهٔ اصلی (Add to Home Screen) را انتخاب کنید.
  3. اگر گزینهٔ Open as Web App نمایش داده شد، آن را روشن نگه دارید و افزودن (Add) را بزنید.

اگر این گزینه را نمی‌بینید، صفحه را در مرورگر Safari باز کنید.