موافقت فرکی با ترانسفر شریفی به لیگ اتریش

کد خبر: ۵۲۴۲۲۹
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۶ 14 August 2015
|
3548 بازدید

مهاجم جوان تیم سپاهان می‌گوید که پیشنهاد تیم اتریشی به او جدی است و احتمالاً انتقال او به راپیدوین صورت بگیرد. شریفی که از راپیدوین اتریش پیشنهاد دارد درباره این مشتری اظهار داشت: از مدت‌ها پیش مسئولان باشگاه اتریشی مرا زیر نظر گرفته بودند، بازی‌هایم را دیده‌اند و مذاکراتی هم با مدیربرنامه‌هایم داشته‌اند. فعلاً منتظرم ببینم چه اتفاقی رخ می‌دهد. من از لیگ قطر و چین هم پیشنهاد داشتم، اما دوست نداشتم به خاطر پول سپاهان را ترک کنم و صبر کردم تا پیشنهادهایی اروپایی‌ام رسمی شود.

وی ادامه داد: اگر رسمی شدن این پیشنهاد کمی طول کشید به این دلیل بود که مسئولان باشگاه راپیدوین منتظر فروش مهاجم بوسنیایی خود بودند و اکنون این بازیکن پیشنهادهای خوبی دارد. عزم آنها برای جذب کردن من جزم و پیشنهادشان جدی است که این موضوع را در رسانه‌های‌شان نیز مطرح کرده‌اند.

مهاجم جوان تیم سپاهان درباره اینکه باشگاه چه نظری در خصوص این پیشنهاد دارد، گفت:‌ باشگاه دوست دارد که من به اروپا بروم و لژیونر شوم، چون این اتفاق می‌تواند باعث پیشرفت من و افتخار باشگاه سپاهان شود. امیدوارم این انتقال هم صورت بگیرد تا بتوانم برای باشگاه سپاهان، مردم خوب اصفهان و فوتبال کشورم افتخارآفرینی کنم.

شریفی درباره اینکه حسین فرکی چه نظری در خصوص جدایی‌اش از سپاهان و رفتن به اروپا دارد، عنوان کرد: حسین آقا وقتی شنید چنین پیشنهادی دارم خوشحال شد و گفت دوست دارد که من و همه بازیکنان جوان سپاهان لژیونر شویم و پیشرفت کنیم. خودم به این انتقال خوش‌بین هستم و امیدوارم بتوانم لژیونر شوم و پیشرفت کنم.

مهدی شریفی در واکنش به طرح این موضوع که گل‌های سپاهان روی اشتباهات بازیکنان پرسپولیس به ثمر رسید، گفت: اشتباه حریف هم بی‌زحمت به دست نمی‌آید، بلکه ما فشار آوردیم و همه یکدل تلاش کرده و دویدیم که باعث شد پرسپولیسی‌ها مرتکب اشتباه شوند. اگر ما فشار نمی‌آوردیم بازیکنان پرسپولیس هم اشتباه نمی‌کردند.

اشتراک گذاری
تور پاییز ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب منتخب
# حمله موشکی به اسرائیل # سید حسن نصرالله # نمازجمعه تهران # جنگ ایران و اسرائیل # سوخو # اس 400
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با توجه به تسلیح رژیم صهیونیستی به سلاح اتمی و حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی آمریکا و ناتو از این رژیم؛ با دستیابی کشورمان به سلاح هسته ای موافقید؟