بازدید 8954
۵

زوج کریمی و مجیدی مقابل زیدان و کارلوس درمادرید

ستاره هایی که به ایران آمده بودند از این سفر لذت بردند و مسئولان باشگاه هنرمندان هم تا تنور داغ بود، درخواست بازی دوستانه دیگری دادند؛ این بار با ستاره های تاریخ رئال به میزبانی مادرید.
کد خبر: ۵۴۱۳۶۸
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۴ - ۰۱:۴۲ 22 October 2015

به نظر می رسد روابط حسنه تیم هنرمندان با باشگاه رئال مادرید همچنان ادامه دارد.

به گزارش تابناک ورزشی، همین چند وقت پیش، ستاره های دنیا با کمک میشل سالگادو به ایران آمدند و بازی ستاره های بزرگ بازتاب مثبت زیادی داشت. ستاره هایی که به ایران آمده بودند از این سفر لذت بردند و مسئولان باشگاه هنرمندان هم تا تنور داغ بود، درخواست بازی دوستانه دیگری دادند؛ این بار با ستاره های تاریخ رئال به میزبانی مادرید.

پس از مذاکرات در اسپانیا، سرانجام این قرارداد امضا شد و اواخر آبان ماه، تیم ستاره های ایران در مادرید مقابل ستاره های کهکشانی قرار می گیرند. باشگاه هنرمندان حالا با تجربه تر شده و می داند برای این بازی های مهیج چه کسانی را دعوت کند و چه شکلی برنامه ریزی کند. این بار قرار نیست دیگر بازی را سفت و سخت بگیرند و هنرمندان هم بیشتر فرصت بازی پیدا می کنند. شاید چهره های معروف تری هم پای شان به این بازی باز شود.

زوج کریمی و مجیدی مقابل زیدان و کارلوس درمادرید

■ مکان بازی:

مسئولان باشگاه هنرمندان راغب بودند بازی در برنابئو برگزار شود اما به نوشته خبرآنلاین پس از مذاکرات، باشگاه رئال اعلام کرد که احتمال برگزاری مسابقه در این ورزشگاه وجود ندارد و در استادیوم دیگری میزبان تیم هنرمندان خواهد بود. ورزشگاهی که برای بازی در نظر گرفته شده، همه امکانات را دارد اما سکوهایش به اندازه سکوهای برنابئو نیست. معمولا پیشکسوت های رئال در این ورزشگاه به میدان می روند که طبیعی هم هست.


■ حضور زیدان:

در تیم پیشکسوت های رئال هم تا دل تان بخواهد ستاره بازی می کند اما حضور زین الدین زیدان هیجان انگیزترین اتفاقی است که در این بازی می افتد. باشگاه رئال اعلام کرد زیدان به طور قطع دراین مسابقه حاضر است. در ترکیب تیم پیشکسوت های رئال بازیکنانی چون روبرتو کارلوس، فرناندوز سانز، کارمبو ، مک مانامان، سالگادو، ماکله له، زیدان، مورینتس و فرناندو هیرو حضور خواهند داشت. باشگاه رئال قصد دارد دو هفته قبل از شروع بازی بلیت های مسابقه را به فروش برساند. پخش این مسابقه از صدا و سیمای ایران هم اهمیت زیادی دارد و می تواند به برگزاری مسابقه کمک بیشتری کند.


■ ستارگان ایرانی:

تیم ستارگان ایران هم مثل بازی با ستاره های دنیا، مقابل پیشکسوت های رئال متشکل از ستاره های سینما و فوتبال خواهد بود. این بار مسئولان باشگاه هنرمندان و در راس آن حسین یاریار مدیرعامل در تلاش اند تا اکثر ستاره های بین المللی ایران را به مادرید ببرند. در ترکیب اولیه ایران ستاره هایی چون علی کریمی، فرهاد مجیدی، جواد نکونام، علیرضا منصوریان، وحید هاشمیان و مهدی مهدوی کیا دیده می شوند. مجیدی که زیاد به اسپانیا رفت و آمد می کند، تا این لحظه موافقت خود را اعلام کرده است. علی کریمی هم اگر گرفتاری شخصی نداشته باشد، قطعا به اسپانیا می رود. در زمان برگزاری بازی، لیگ برتر هم تعطیل است و به همین دلیل نکونام هم مشکلی برای مسابقه ندارد. گویا این سفر بهانه ای شده تا نکونام کارهای اقامتش را هم در کنار خانواده اش در اسپانیا انجام دهد. مهدوی کیا کمی آسیب دیدگی دارد ولی احتمالا حضورش در بازی قطعی خواهد بود. محمد نوازی، محمد رضا مهدوی، نیکبخت، اشیپیتم آرفی و البته فریدون زندی از جمله چهره هایی هستند که احتمال حضورشان در مسابقه زیاد است. گلر تیم ابراهیم میرزاپور خواهد بود. آرفی در بازی یادبود هادی نوروزی که باشگاه هنرمندان آن را برگزار کرد، حضور داشت و به همین دلیل برای بازی با ستاره های رئال هم دعوت شده. هنوز ترکیب تیم ستاره های ایران کامل نشده ولی تعدادی از بازیگران سینما که در تیم هنرمندان حضور دارند، قطعا در این مسابقه حضور خواهند داشت.


■ ستارگانی که نمی آیند:

دایی به بازی با ستاره های دنیا دعوت شد اما این دعوت را نپذیرفت و ترجیح داد در اردوی تیمش بماند. خداداد اما در بازی قبلی حضور داشت و در بین دو نیمه، حاشیه هایی را رقم زد. عابدزاده هم از جمله کسانی است که در بازی قبلی حضور داشت اما وضعیت زانویش چندان خوب به نظر نمی رسید. تیم هنرمندان ایران قصد دارد این بار تیمی قوی تر به میدان بفرستد، تیمی که نه تنها زیاد گل نخورد، بلکه بتواند جلوی ستاره های مادریدی به خوبی بازی کند. احتمالا اردوی تیم ستاره ها از نزدیک به یک ماه دیگر آغاز می شود تا بتوانند برای این مسابقه حاضر شوند.

تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
آخه فرهاد مجیدی در سطح این بازیکنان است که دعوت بشود ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۱
یه نگاه بکنی فرهاد از همشون خوش فرم تره ... همه چی رو از نگاه آبی و قرمز میبینین
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۳:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۲
جمعش کن لنگی.میفهمم اسم فرهاد چه آتیشی به جونت می زنه.
دقت كنيد به ژست مجيدي !
تو خوبی
برچسب منتخب
# مسعود پزشکیان # نتایج انتخابات # تنفیذ حکم ریاست جمهوری # انتخابات ریاست جمهوری # محرم