مجلسی می خواهیم که یار دولت باشد

کد خبر: ۵۶۸۶۵۹
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۱ 17 February 2016
|
3561 بازدید
یک نماینده اصولگرای مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که حضور و مشارکت مردم در انتخابات‌ مختلف دوام انقلاب است، بیان کرد: اگر می‌خواهیم کشوری الگو داشته باشیم باید در همه شرایط و به ویژه ایام انتخابات نقد منصفانه داشته و از تخریب دوری کنیم.

قاسم جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، با بیان این‌که مشارکت در انتخابات برای نظام‌های مردم‌سالار مانند اکسیژن برای تنفس است، اظها ر کرد: تکیه گاه نظام‌های مردم سالار مردم هستند و حضور مردم دوام انقلاب است.

وی افزود: همان‌طور که مردم در 22 بهمن حضور پیدا کردند که مقدمه‌ای برای حضور در انتخابات بود در واقع آنجا حضور به صورت مانوری بود و اینجا حضور برای تعیین سرنوشت چهار سال مجلس شورای اسلامی و خبرگان است.

این نماینده اصول‌گرای مجلس با تاکید بر این که مردم در سرنوشت خود سهیم هستند و قطعا حضور خواهند داشت، گفت: حضور در انتخابات پشتوانه شرعی، عقلی، سیاسی و قانونی دارد و حتما هم مردم حضور خواهند داشت .

نماینده مردم بجنورد در مجلس با بیان این‌که ما به مجلسی نیاز داریم که یار دولت باشد نه همراه دولت، ابراز کرد: مجلس اگر همراه باشد یعنی هر کاری که مجریان انجام دهند باید بله قربان‌گو باشد، لذا معتقدم باید یار دولت باشد و در مسائل و مشکلات با نظارت درست نقش موثری داشته باشد.

جعفری همچنین با اشاره به ایجاد فضای توأم با آرامش و امنیت در یک فضای رقابتی خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم اخلاق حسنه را رعایت کنیم اگر نقدی داریم ، نقد منصفانه باشد و اگر می‌خواهیم کشوری الگو داشته باشیم باید ضمن هم‌افزایی ، نقد منصفانه داشته و از تخریب دیگران بپرهیزیم در واقع امنیت روانی، اجتماعی و ... می‌تواند بهترین پشتوانه برای نظام باشد.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات