برانکو و مظلومی میهمان شب عیدی مجری جنجالی!

کد خبر: ۵۷۱۸۴۳
|
۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۰ 02 March 2016
|
5083 بازدید
|
۱
دو مربی تیم های استقلال و پرسپولیس میهمان برنامه علی ضیا در لحظه تحویل سال خواهند بود.
به گزارش تابناک ورزشی،  برانکو ایوانکوویچ سرمربی  و همچنین کریم باقری مربی تیم پرسپولیس میهمان برنامه نوروزی علی ضیاء خواهند بود و قرار است این دو در برنامه ای که علی ضیاء برای سال تحویل شبکه یک تهیه دیده شرکت کنند. این برنامه در ساعات تحویل سال روی آنتن خواهد رفت.

این در حالی است که ضیا با پرویز مظلومی نیز مصاحبه ای ویژه برای برنامه اش انجام خواهد داد. البته از آنجایی که مظلومی در لحظه تحویل سال از منزل خود خارج نمی شود،مصاحبه با وی ضبط شده خواهد بود.
علی ضیا چند وقت پیش به دلیل انتشار فیلمی از خودش علیه پرویز مظلومی توسط صدا و سیما ممنوع التصویر شده بود اما با رضایت مظلومی دوباره روی آنتن رفت!
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱
تاج
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۲
باسلام، بعنوان یک استقلالی از آقای مظلومی درخواست می کنم بدلیل بی احترامی که علی ضیا به ایشان کرده است و به احترام همه هواداران استقلال، در مصاحبه با این فرد تجدید نظر نمایند. البته از سازمان صدا و سیما بعنوان رسانه ملی، انتظار بیشتری داریم که برای اینگونه افراد حداقل هایی را در نظر بگیرند که منبعد به کلیه پیشکسوتان در هر حوزه ای بی احترامی نکنند.
برچسب منتخب
# حمله موشکی به اسرائیل # سید حسن نصرالله # نمازجمعه تهران
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با توجه به تسلیح رژیم صهیونیستی به سلاح اتمی و حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی آمریکا و ناتو از این رژیم؛ با دستیابی کشورمان به سلاح هسته ای موافقید؟