بازدید 17764

انتقاد مطهری از عملکرد ضعیف کمیته ویژه

مطهري در ارزيابي از نحوه‌ فعاليت كميته‌ ويژه مجلس براي بررسي وضعيت بازداشت‌شدگان اخير، اظهارداشت:« اين كميته ضعيف عمل كرده و بايد جدي‌تر كار خود را ادامه دهد و به صرف دادن گزارش محرمانه به مقامات كشور اكتفا نكند.»
کد خبر: ۵۸۸۶۹
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۸۸ - ۱۴:۰۰ 09 August 2009
نماينده‌ مردم تهران در خانه‌ ملت، با اشاره به بيانيه اخير سردار احمدي‌مقدم درباره‌ خاطيان بازداشتگاه كهريزك، گفت:« اين بيانيه، تنها كفايت نمي‌كند و افراد خاطي بايد با اسم و رسم، نام خانوادگي و حتي عكس از صداوسيما و روزنامه‌ها معرفي و محاكمه شوند.»

به گزارش ايسنا، علي مطهري در جمع خبرنگاران پارلماني اضافه كرد:« بايد مجازات اين خاطيان تعيين شود و بعد هم ترتيبي اتخاذ شود كه مردم مطمئن شوند مجازات اين افراد انجام مي‌شود نه اينكه مثل حوادثي مثل زهرا كاظمي و زهرا بني‌يعقوب معلوم نشود كه آيا افراد خاطي مجازات شدند يا نشدند؟ بنابراين اين مسئله بايد كاملا شفاف باشد.»

اين نماينده‌ اصولگراي مجلس در پاسخ به سوال خبرنگاري درخصوص وضعيت خانمي با نام «ترانه موسوي»،گفت:«اطلاعاتم در اين زمينه كافي نيست، اما شنيدم كه پليس امنيت اعلام كرده كه خانمي به همين نام، عكس و چهره هم‌اكنون در هلند زندگي مي‌كند، اما بايد مسئله‌ اين خانم هم كاملا روشن شود كه چنين حادثه‌اي براي همين خانم اتفاق افتاده يا شخص ديگري بوده است.»

خبرنگار ديگري از مطهري درباره علت عدم اطلاع‌رساني دقيق از وضعيت كساني كه دستگير مي‌شوند پرسيد كه وي پاسخ داد:« در جاهايي كه شبهه وجود دارد، بايد كاملا توضيح دهند و حداقل وظيفه اين است در جاهايي كه سوال و يا شايعه‌اي مطرح مي‌شود آن را كاملا شفاف توضيح دهند.»

مطهري در ارزيابي از نحوه‌ فعاليت كميته‌ ويژه مجلس براي بررسي وضعيت بازداشت‌شدگان اخير، اظهارداشت:« اين كميته ضعيف عمل كرده و بايد جدي‌تر كار خود را ادامه دهد و به صرف دادن گزارش محرمانه به مقامات كشور اكتفا نكند.»

اين نماينده اصولگراي مجلس شوراي اسلامي، عنوان كرد: « اين كميته تا زماني كه مجرمان معرفي و مجازات نشده‌اند، نبايد كار خود را پايان دهد.»

نماينده‌ مردم تهران درخانه ملت، درخصوص احتمال انجام تحقيق و تفحص از حوادث اخير پرسيد كه وي اظهار بي‌اطلاعي كرد.

همچنين مطهري در پاسخ به سوالي درباره ارزيابي‌اش از سخنان روز گذشته‌ متهمان حوادث اخير در دادگاه عنوان كرد كه بنا ندارد فعلا در اين زمينه اظهارنظر كند.
تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۰
چرا آقای مطهری خود مسول کمیته حقیقت یاب مجلس نمی شود
یواش، یواش از آقای مطهری خوشم میاد به عنوان یه ا ص و ل گ ر ا
خدا پدر و مادرت را بیامرزد آقای مطهری که حرف دل ملت مظلوم را میزنی. نمی دانی در این مدت چقدر شک و تردید در دلمان بوجود آمده
با تشکر از انتقاد به جای اقای مطهری......
امید ما به همین نمایندگان در خانه ملت است! مردم را در گرفتن حقشان تنها نگذارید...........
البته خبرگزاری فارس هم در مورد ندا آقاسلطان گفته بود ایشان در یونان هستند و گفته اند عکسهای منشر شده مربوط به ایشان می باشد و بزودی به ایران می آیند. ضمنا صدا و سیما هم مصاحبه با پدر و مادر علیرضا توسلی را نشان داد که می گفتند علیرضا در تصادف فوت کرده نه بر اثر ضربات باتوم در بهشت زهرا !!!
نه تنها بیانه کافی نیست بلکه مسئولان باید پاسخ دهند که چگونه از جزئیات مسائل مربوط به انتخابات آگاه بوده اند اما از آنچه در زیر مجموعه ايشان می گذشته و ظلمی که در حق معترضان به نتیجه انتخابات می رفته، بی خبر بوده اند.
آقای علی مطهری در خصوص اعترافات متهمان هیچ اظهار نظری نمی کنید ؟!
آفرین بر کسانی که صحبت شان بر مبنای حق و عدالت است واین روش اگر در شخصیت های تاثیر گذار نظام تقویت شود کشور ما و نظام ما برای همیشه بیمه خواهد شد و هیچکس جرات مداخله و اسیب به آن را حتی در مخیله اش خطور نخواهد داد. درود بر مطهری
به نظر آقاي مطهري هم از جان ، مال و آبروي خود و زن و بچه اش دست شسته . امروز و فرداست كه انگ نوكري اجانب به وي زده شود.
آفرین بر شما جناب مطهری. اصلاح طلب واقعی شما هستید.به شما میگن نماینده واقعی ملت.
دو چيز طيره عقل است:دم فروبستن به وقت گفتن و گفتن به وقت خاموشي.
اميدوارم كسانيكه كاري از دستشان بر مي آيد در اين زمينه ها سكوت نكنند.
درودبر شما وخدا رحمت کندپدرتان راکه بالاخره یکی پیداشد تا مرحمی به دلسوخته مردم بی پناه ایران باشد.
مطهری همچنان زنده است
یکی از جاهایی که شبهه وجود دارد و مسئولین امنیتی باید به آن شفاف پاخ بدهند این است که : در مورد افرادی که عکس و فیلم و مشخصات فردی آنها در صحنه های درگیری و ضرب و شتم و تیراندازی خیابانی وجود دارد لااقل یک تحقیق زیر نظر مجلس صورت بگیرد. این اسامی کم هم نیستند با یک جستجوی ساده می توان نام و عکس و مشخصات آنها را پیدا کرد و در مورد آنها تحقیقاتی صورت داد!! عجیب است که اینهمه نام در سایتها از افراد "خودسر" شناسایی شده است اما نیروهای امنیتی ولو در حد شایعه در مورد آن تحقیق نکرده اند!!
درود بر شهيد مطهري و خلف بر حقش.
نمايش مضحک و نخ نمای اخير با نام بی مسمای "دادگاه" که در حقيقت توهين به منصب قضا و موجب وهن دستگاه قضاوت در همه زمانها و مکانها بود
واقعا مردم بیچاره که دستشان به جایی بند نیست، امیدوارم نمایندگان به عهدی که با ملت بسته اند وفا کنند
آقای مطهری
کوی دانشگاه فراموش نشود
آقاي مطهري شما باعث شدين كه ما جوانان بدانيم كه در اصولگرايان هم هستن كساني كه صداي ما را بشنوند از شما سپاسگزارم و برا شما دعا ميكنم كه هيچگاه گرفتار ناعدالتي نشيد.
پسر کو ندارد نشان از پدر
تو بیگانه خوانش مخوانش پسر
آفرین بر تو و برادر گرامیت محمد آقا
اصول گرایی هم تقسیم بندی می شود علی مطهری رو ببینید ديگران را هم.خودتان قضاوت کنید.
با سلام خدمت آقای مطهری

فکر میکنم اشتباهی رخ داده چون کسی که در هلند بود ادعا کرد ندا اقا سلطان است. اما راجع به ترانه موسوی چرا خانواده اش را جستجو نمی کنید. شاید می ترسند به شما رجوع کنند. از جانشان و از آبرویشان. وظیفه ی شماست که آسیب دیدگان را بیابید. نه اینکه آنها بیایند ئیش شماو بعضی از آنها چناان غمگینند که اصلا فکرشان کار نمی کند یا توسط بعض مرعوب شده اند شما باید بروید و حقیقت را کشف کنید.
با سلام به برادر مومن واقعی ام اقای مطهری
پدر شما همچون اسمش مطهر بود و شما هم همچنین نماینده مردم بودن مسئولیت دارد و شما پاسدار این امر هستید در این دوره زمانه حرف حق زدن شجاعت می خواهد ولی مردان خدا راه حق را می روند در کهریزک جنایاتی به مردم چه پسر وچه دختر
صورت گرفته اگر اینکار ها در روسیه انجام می شد می گفتیم دین و ایمان ندارند و جایی که خدا نباشد همه چیز جایز است اما در جمهوری اسلامی که دو تار دختران اگر بیرون باشد تذکر می دهند این کار ها واقعا بعید است باید عاملان بازداشت و محاکمه شوند و انکار ترانه موسوی ها واقعییت را عوض نمی کند این ها را باید در تلویزیون محاکمه زنده کرد نه یک روحانی را.
آفرين بر زنان و مردان آزاده و حق‌طلب.
آقای مطهری از شما نماینده راستین مردم بسیار قدر دانی میگردد.سوال من این استکه در آن مجلس نمایندگان دیگری وجود ندارد که در این موارد با شما یعنی در واقع با مردم همراهی و همدلی کند؟ به آنها بگویید با رای این مردم در آنجا نشسته اند لذا باید صدایشان را مردم بشنوند.
خدا بهت توفیق بدهد تا همیشه از حق دفاع بکنی‌، آقای مطهری. یه عده را گرفتند به بهانه‌های واهی زندان بردن، با فشار ازشان اعتراف گرفته اند، آبرو و حیثیت آنها را برده اند، از آنطرف، فجایع انسانی‌، قتل و شکنجه اتفاق افتاده بعد می‌گویند، بازجویان خاطی "تنبیه" شده اند.
آقاي مطهري اين برخوردها نشان از انحراف نظام در زمينه حقوق شهروندي دارد ميگويند حفظ نظام از اوجب واجبات است حرفي است در خور كلام حضرت امام ره است اما قسمت نهفته اين كلام را نمي فهمند مردم هستند كه نظام را تشكيل مي دهند بدون مردم نظام معنا و مفهومي ندارد مردم داراي حقوق شهروندي هستند كه اگر حقوق مردم را برسميت نشناسيم خود مردم را برسميت نمي شناسيم و در پي آن نظام را به بيان ديگر براي حفظ نظام بايد حقوق و شان مردم را برسميت شناخت
دورود خدا بر استاد برزگ شهید مطهری و پسر بزرگوارش باد نماینده یعنی از حق مردم دفاع کردن حتی اگر در ظاهر به ضرر او باشد
سلام برنماینده شجاع مردم دکتر علی مطهری و صلوات برروح پاک شهید مطهری
با سلام انسانهاي بيدار خود را به خواب نزنيد دين علي(ع) رابه دنيا نفروشيد از اقاي مطهري ياد بگيريد
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # مسعود پزشکیان # سعید جلیلی # دور دوم انتخابات
آخرین اخبار