دستگیری 41 داعشی دیگر توسط وزارت اطلاعات

در پی سلسله عملیات پیچیده اطلاعاتی و با همکاری خانواده های علاقه مند به ایران اسلامی، تعدادی از تروریست ها در استان های کرمانشاه، کردستان، آذربایجان غربی و تهران 41 تن از عناصر گروهک وهابی داعش متشکل از تیم های عملیاتی و همچنین سرپل های ارتباطی و تدارکاتی به همراه مقادیری اسناد و مدارک و تجهیزات عملیات تروریستی، قبل از هر اقدامی دستگیر شدند.
کد خبر: ۷۰۱۹۵۷
|
۱۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۰ 09 June 2017
|
20598 بازدید
وزارت اطلاعات در اطلاعیه‌ای جدید از دستگیری ۴۱ تن از عناصر گروهک وهابی داعش در کشور خبر داد.
 
به گزارش «تابناک»؛ وزارت اطلاعات درخصوص اقدامات مرتبط با حوادث تروریستی داعش در تهران اطلاعیه تازه‌ای صادر کرد.

در متن این اطلاعیه آمده است: در پی سلسله عملیات پیچیده اطلاعاتی و با همکاری خانواده های علاقه مند به ایران اسلامی تعدادی از تروریست ها در استان های کرمانشاه، کردستان، آذربایجان غربی و تهران 41 تن از عناصر گروهک وهابی داعش متشکل از تیم های عملیاتی و همچنین سرپل های ارتباطی و تدارکاتی به همراه مقادیری اسناد و مدارک و تجهیزات عملیات تروریستی قبل از هرگونه اقدام دستگیر شدند.
 
در این اطلاعیه همچنین آمده است: وزارت اطلاعات کمال سپاسگزاری را از هشیاری هموطنان و اقدام بموقع خانواده ها در احساس مسئولیت نسبت به امنیت ملی و نجات فرزندانشان دارد.
 
همچنین یک مقام آگاه امنیتی به فارس گفت: با تلاش شبانه‌روزی سربازان گمنام امام زمان یک متهم مرتبط با حوادث تروریستی روز چهارشنبه تهران، در بندر ماهشهر دستگیر شد. این متهم دارای تابعیت غیر ایرانی است و در راستای تأمین تجهیزات و مایحتاج تروریست‌ها فعالیت می‌کرد که در یک عملیات پیچیده و حساب شده توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) دستگیر شد.

این مقام امنیتی از آوردن دیگر جزئیات مربوط خودداری کرد و افزود: ابعاد بیشتر مربوط به این موضوع در صورت لزوم از طریق مبادی ذی‌صلاح در اختیار رسانه‌ها و عموم مردم قرار خواهد گرفت.


اشتراک گذاری
تور پاییز ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# جنگ ایران و اسرائیل # یحیی السنوار # قیمت طلا
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات