برگزاری اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری ۱۳۹۶

کد خبر: ۷۶۲۲۹۹
|
۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۵ 07 January 2018
|
7325 بازدید

دبیرخانه دائمی اجلاس رضایتمندی مشتری از برگزاری این اجلاس سراسری در تاریخ ۳۰ بهمن ماه ۱۳۹۶ در تهران خبر داد.

به گزارش بازتاب، این اجلاس نظر به اجرای طرح تکریم و جلب رضایت ارباب رجوع و تاکیدات مقام معظم رهبری بر حفظ و صیانت از حقوق مردم و با استناد به مجوز شماره ۴۴۵۵/۱۵/۹۶ وزارت کشور (استانداری تهران) و حمایت نهاد ریاست جمهوری (مرکز آموزش مدیریت دولتی) به شماره ۳۲۰۹/۱۱ مورخ ۹۶/۰۶/۱۳ ، در راستای تحقق اهداف کلان اقتصادی نظام جمهوری اسلامی ایران، “اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری”، در مرکز همایش های صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار می گردد.

برنامه های کاربردی و محورهای اصلی این اجلاس به قرار زیر خواهد بود:

آشنایی با متدهای جهانی حوزه
آشنایی با تکنیک های جهانی تعامل با مشتریان و ذینفعان بنگاههای اقتصادی تولیدی و خدماتی
راهکارهای افزایش سهم بازار با تاکید بر کرامت مشتری
بررسی انعکاس صدای مشتری در تامین نیازهای تولیدکنندگان و توزیع کنندگان
شناخت و بررسی چالش های کسب و کار

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و حضور در اجلاس با شماره تلفن ۸۸۳۲۶۳۲۰ (دبیرخانه دائمی اجلاس) تماس حاصل نموده و یا به آدرس اینترنتی www.Modiryatnovin.com مراجعه نمایند.

اشتراک گذاری
تور پاییز ۱۴۰۳ صفحه خبر
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# مهاجران افغان # حمله ایران به اسرائیل # قیمت دلار # سوریه # دمشق # الجولانی
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
تحولات اخیر سوریه و سقوط بشار اسد چه پیامدهایی دارد؟