بازدید 6802

حمله غیرمستقیم محسن خلیلی به افشین پیروانی؟

کد خبر: ۹۴۵۵۶۲
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۲ 21 December 2019

سرپرست سابق پرسپولیس در واکنش تازه اش به اتفاق‌هایی که در فضای مجازی می‌افتد، و شایعاتی که علیه او مطرح شد دست به افشاگری زد.

به گزارش تابناک ورزشی، محسن خلیلی که جایش را به افشین پیروانی داد، گفت: پرسپولیس یک صفحه اینستاگرامی چند میلیونی داشت که دست خود باشگاه نبود و ۷۰۰ میلیون تومان با اسم پرسپولیس درآمدزایی کرده بود و باشگاه باید در این رابطه شکایت‌های لازم را انجام دهد، اما در نهایت این پیج به پرسپولیس برگردانده شد. (گفته می شد این صفحه در اختیار پیروانی بوده است) در همین فضای مجازی عکسی منتشر شده که ادعا داشت که محسن خلیلی در رستوران با افشین قطبی دیده شده است. من اهل نمایش نیستم و این مساله مشخص است که برنامه‌ریزی شده است و مردم نباید گول چنین چیز‌ها را بخورند. من گفتم اگر عکسی وجود دارد و جلسه‌ای برگزار شده است، با ذکر مستند به من نشان دهید. هیچکس نتوانسته این مساله را ثابت کند.

وی ادامه داد: اجیر کردن آدم‌ها در فضای مجازی باب شده است و آدم‌هایی وجود دارند که ۲۰ پیج را مدیریت می‌کنند و می‌توانند به هر کسی تهمت بزنند. من آن روز با آقای زرینچه همدردی کردم، چون یک موقع یک نفر در فضای مجازی زیر بخاری علیه او تهمت زده است. البته این اتهام‌ها زیر کولر برای من زده شد! این خبر را که یک صفحه اینستاگرامی علیه من زد، به خاطر این بود که می‌خواست که خبر اول باشد. این مساله اگر وجود نداشت من هنوز سرپرست تیم پرسپولیس بودم.

تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# نتایج انتخابات # انتخابات ریاست جمهوری # مسعود پزشکیان # سعید جلیلی # دور دوم انتخابات