در هفته ارتباطات و با حضور مدیرعامل شستا؛

سند راهبردی اطلاع رسانی و روابط عمومی شستا رونمایی شد

به مناسبت هفته ارتباطات و روابط عمومی ، سومین نشست سفیران شفافیت شستا با حضور محمد رضوانی فرمدیرعامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی ، مدیران عامل هلدینگ ها و مدیران روابط عمومی شرکت های تابعه برگزار و از سند راهبردی اطلاع رسانی و روابط عمومی شستا رونمایی شد.
کد خبر: ۹۷۹۵۰۷
|
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۲ 19 May 2020
|
6981 بازدید

به گزارش روابط عمومی شستا، حسن محمدی مدیر روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی با اشاره به ضرورت تدوین یک سند راهبردی به منظور ترسیم شیوه عملکرد و حدود اختیارات و زمینه های اقدام مدیریت روابط عمومی در شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی و شرکت های تابعه تصریح کرد : روابط عمومی با در اختیار داشتن این سند راهبردی مسئولیت مدیریت برند و ارتقاء جایگاه شستا در افکار عمومی را برعهده خواهد داشت .
وی با اشاره به اهمیت همکاری همه بخش های سازمان در مسیر اجرای این سند، افزود: این سند در 4 فصل و 4 پیوست تدوین شده است که تعاریف سند در بخش روابط عمومی ، تعریف روابط عمومی ، فرصت ها و تهدیدها، نقاط ضعف و قوت روابط عمومی شستا، الزامات روابط عمومی در شستا و شرکت های تابعه از جمله نقش ، جایگاه، چارت و احیای برند، در آن مد نظر قرار گرفته است .
مدیر روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی اضافه کرد : یک تیم منسجم از اعضای شورای ارتباطات شستا که همگی از روزنامه نگاران خوشنام هستند ،به مدت 6 ماه برای تدوین این سند کار کردند.
سند راهبردی اطلاع رسانی و روابط عمومی شستا توسط مدیرعامل شستا رو نمایی و به همه هلدینگ ها و شرکت های تابعه ابلاغ شد .

سند راهبردی اطلاع رسانی و روابط عمومی شستا رونمایی شد

اشتراک گذاری
تور پاییز ۱۴۰۳ صفحه خبر
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# مهاجران افغان # حمله ایران به اسرائیل # قیمت دلار # سوریه # الجولانی # فیلترینگ
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
سرمربی بعدی تیم پرسپولیس چه کسی باشد؟