بازدید 15632
۴
سوژه

آیا رقم درخواستی لوپتگی و رنار از ایران صحت دارد؟

رنار در مراکش قراردادی کمتر از نصف مبلغ ۳/۳ میلیون یورو داشت. این درحالی است که کی روش با کمتر از یک و نیم میلیون یورو در سال، یکی از مربیان گرانقیمت جام جهانی محسوب می شد و رنار یا لوپتگی مربیان خیلی مطرح و بزرگی در فوتبال جهان شناخته نمی شوند که حدود دو یا سه برابر او مزد بگیرند
کد خبر: ۹۸۳۴۱۲
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۲ 09 June 2020

رئیس سابق فدراسیون فوتبال درباره مذاکره با مربیان مختلف و سرشناس قبل از استخدام ویلموتس صحبت‌هایی را مطرح کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، مهدی تاج (رئیس سابق فدراسیون فوتبال) در خصوص انتخاب سرمربی جدید برای جایگزینی کارلوس کی‌روش بیان کرد: قرارداد لوپتگی ۳/۶ میلیون یورو بود و با او توافق کردیم و ۱۷ - ۱۸ روز برای امضا فرصت خواست، اما او بعدش گفت پدرم سرطان دارد و نمی‌آیم.

تاج گفته است: قرارداد رنار ۳/۲ یا ۳/۳ میلیون یورو بود، اما او تا پایان جاتم ملتهای آفریقا با مراکش قرارداد داشت و مطمئن نبودیم می‌آید. تاج در پایان گفت: با ویلموتس هم در سفارت ایران در بروکسل که خاک ایران محسوب می‌شود مذاکره و تفاهم کردیم. با ویلموتس خودمان مذاکره و با برانکو، رنار و لوپتگی هم حضوری برای نشستن روی نیمکت تیم ملی فوتبال صحبت کردیم.

آیا رقم درخواستی لوپتگی و رنار از ایران صحت دارد؟

نکته عجیب در این قمست ادعاهای تاج، رقم درخواستی این مربیان خارجی از فدراسیون ایران است که به وضوح بالاتر از حد و حدود دستمزد طبیعی آنهاست. حداقل درمورد رنار که اکنون سرمربی تیم ملی عربستان شده است به نظر می رسد مبلغ دستمزد این مربی به مراتب پایین تر از این ارقام باشد. رنار در مراکش قراردادی کمتر از نصف این مبالغ داشت و نمی توان ۳/۳ میلیون یورو برای آمدن به ایران درخواست کرده یاشد. این درحالی است که کی روش با کمتر از یک و نیم میلیون یورو در سال، یکی از مربیان گرانقیمت جام جهانی محسوب می شد و رنار یا لوپتگی مربیان خیلی مطرح و بزرگی در فوتبال جهان شناخته نمی شوند که حدود دو یا سه برابر او مزد بگیرند.

تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
با اجنبی همدست شوی تا جیب ملتتو خالی کنی!؟
یک مربی کار بلد مطرح در سطح جهان که واقعا از بسیاری هموطنان بشتر به ایران عشق می ورزید بنام کی روش را از دست دادیم و چه تحفه ای را بجای ایشان آوردند واقعا باید به حال این مردم گریست که با چه مافیایی روبرو هستیم جلو چشم همه بیت المال را به تاراج میبرند و همه مسئولین هم ساکت می مانند.
باید یه چیزی بگه که یه چیز دیگه رو بتونه ماستمالی کنه
شما نقش دلال ها و آقازاده های پشت پرده در قرارداد رو نادیده می گیری. اگه نقش اونها رو هم حساب کنی کاملا امکان پذیره.
خیلی راحت، قرارداد 3 برابر بسته میشه. 1.5 برابر به مربی می رسه و 1.5 برابر هم به دلالین نه چندان محترم! همه هم راضی هستند و حرفی هم نمی زنند!
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # مسعود پزشکیان # سعید جلیلی # دور دوم انتخابات