بازدید 30334
۳

کلین شیت عابدزاده مقابل طارمی در دربی ایرانی پرتغال

یاران عابدزاده با کسب این تساوی خانگی ۳۸ امتیازی شدند تا موقتا به جایگاه دهم جدول لیگ برتر پرتغال صعود کنند و ریو آوه نیز با این نتیجه ۵۱ امتیازی و در رده پنجم جدول ماند
کد خبر: ۹۹۰۳۶۳
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۸ 14 July 2020

تقابل مهاجم و دروازه‌بان ایرانی شاغل در لیگ برتر پرتغال با تساوی بدون گل ماریتیمو و ریو آوه به پایان رسید.

به گزارش تابناک ورزشی، رقابت‌های لیگ برتر پرتغال با انجام دیدار تیم‌های ماریتیمو و ریو آوه که به ترتیب امیر عابدزاده را درون دروازه و مهدی طارمی را در راس خط حمله داشتند، از ساعت ۲۲:۳۰ دوشنبه شب در استادیوم دوس باریروس وارد هفته سی و دوم شد.

ماریتیمو که در سه مسابقه اخیرش به سه پیروزی ارزشمند دست یافته بود، مقابل یاران مهدی طارمی نتوانست این روند را ادامه دهد و با تساوی بدون گل متوقف شد که البته همین نتیجه هم برای عابدزاده و هم‌تیمی‌هایش ارزشمند بود.

عابدزاده آماده جلوگیری از آقای گلی طارمی

یاران عابدزاده با کسب این تساوی خانگی ۳۸ امتیازی شدند تا موقتا به جایگاه دهم جدول لیگ برتر پرتغال صعود کنند و ریو آوه نیز با این نتیجه ۵۱ امتیازی و در رده پنجم جدول ماند که البته ممکن است هر دو تیم با انجام بازی‌های هفته سی و دوم این رتبه‌ها را از دست بدهند.

امیر عابدزاده که پس از چهار هفته نیمکت‌نشینی پیاپی بازگشت درخشانی با ثبت سه کلین‌شیت متوالی مقابل برابر بنفیکا، سانتا کلارا و بواویستا داشت، برابر ریو آوه و مهدی طارمی گلزن نیز موفق عمل کرد و با دفع مناسب دو شوت در دقایق ۷ و ۴۰ دروازه تیمش را بسته نگه داشت تا به کلین‌شیت شماره ۱۰ در این فصل برسد. اما در آن سوی میدان، مهدی طارمی که تنها یک بار ضربه سرش از کنار دروازه ماریتیمو به بیرون رفت، نتوانست همانند هفته قبل درخشش قابل توجهی داشته باشد، گلزنی کند و به پانزدهمین گل فصل برسد تا با این اتفاق تیمش هم در کسب یک برد مهم ناکام بماند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
چی نوشتی؟
این چرت و پرت ها چیه؟
عالی هستند هردو
این تبلیغا رو حذف کنید.ازکاشت مو متنفرم.هر جا میرم هست.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر