بازدید 31426

واکنش تاج به دستگیری فرزندش در پرونده فوتبال

هفته قبل در کنفرانس مطبوعاتی سخنگوی قوه قضاییه ، مطرح شد که علیه فرزند یکی از روسای مستعفی فدراسیون های ورزشی پرونده ای گشوده شده است و استعفای این شخص تاثیری در رسیدگی به پرونده پسر او ندارد.
کد خبر: ۹۹۸۱۵۲
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰ 22 August 2020

هفته قبل در کنفرانس مطبوعاتی سخنگوی قوه قضاییه ، مطرح شد که علیه فرزند یکی از روسای مستعفی فدراسیون های ورزشی پرونده ای گشوده شده است و استعفای این شخص تاثیری در رسیدگی به پرونده پسر او ندارد.

به گزارش تابناک ورزشی، بلافاصله شایعه شد که این فرزند رییس مستعفی فدراسیون؛ مربوط به همان فوتبال است که بازداشت شده و خیلی‌ها فکر می‌کنند این بازداشت مربوط به فرزند مهدی تاج رییس سابق فوتبال باشد.

از مهدی تاج پرسیده شد آیا این موضوع درست است؟ وی پاسخ داد: «گفتند پسر یکی از مدیران فدراسیون که در حال استعفا است دستگیر شده... برخی‌ها ذهن شان روی پسر من رفت. من دو فرزند پسر دارم. علی و وحید. هر دوی آن‌ها مدرک دکتری دارند. هر دوی آن‌ها پای شان به فوتبال نرسیده است. اصلا اطلاعات فوتبالی زیادی ندارند. اینکه مثل شما‌ها به طور دقیق اطلاعات داشته باشند. ضمن اینکه نه بدهی بانکی و مالیاتی دارند و نه دستگیر شده اند. الان من این را توانستم و به شما گفتم، ولی یکی از رسانه‌های بیگانه حرف‌های عجیبی زده بود. هر دو پسرم یک کار مشترک می‌کنند و هیچ ارتباطی با نفت و فولاد و فوتبال و ... ندارد.»

اولین دفاعیه مهدی تاج پس از افتضاح ویلموتس+ ویدئو| پسر تاج در ...

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۳
سریال

آقازاده رو ببینید
فلافل می فروشن
شاخ تاج باید شکسته بشه. به جای معذرت خواهی از ملت طلبکار هم هست.
بله. اینها که هی اختلاس میکنن و میلیارد میلیارد اونهم به دلا ور می دارن میرن اصلا مال ایران نیستند.
پرونده این نظرکرده ها پاک پاکه .اصلا همچین چیزی به ساحت این آقایون و اولاد و احفاد و نوادگانشون نمی چسبه.
بصورت ژنتیکی پاکن .
حرف دروغگو
این تیتری که زده اید به معنی این است که پسر تاج دستگیر شده است و شما به صراحت از دستگیری خبر داده اید.
خودشو دستگیر کنید
یه جوری میگه مثل اینکه خودش از فوتبال چیزی میونه
عنوان خبر درست انتخاب نشده است چون خواننده گمان میکند که پسر آقای تاج دستگیر شده است. اما بعد در متن خبر متوجه میشود که این تنها یک شایعه است. این کار شما، با اصول حرفه ای تضاد دارد.
همه فرزندان مسئولین دکتر شده اند به سلامتی. البته خدایی نکرده فکر نکنید که لیاقتشو نداشتن.
افسوس که این مزرعه را آب گرفته دهقان مصیبت زده را خواب گرفته.
این ولخرجی ها برای کشوری خوبه که همه کارهای ضروریش را انجام داده حالا برای قرتی بازی بعضی ها هم خرج کنه که خوش باشن و لگد پرانی نکنند، خوشی و آرامش مردم وقتی است که فرزندانشان به سر و سامان بموقع برسند و نه این چرندیات، با این پولهایی که در این کشور هدر رفته آیا نمی شد برای جوانها ایجاد اشتغال پایدار کرد؟
چرا در این مملکت با اینهمه افراد نخبه بایست داور و بازیکن خارجی باشه ؟! حتما" کاسه ای زیر نیمکاسه است ، شک نکنید ، اگر سازمان های نظارتی و مجلس و قوه قضائیه به این موضوع ورود پیدا کنند مطمئن باشید این موضوع برای همیشه از مملکت رخت بر می بندد .
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # رفح # حج # ارتحال امام خمینی
آخرین اخبار
وب گردی