بازدید 6065
۳

برخورد پلیس با هنجارشکنان در ماه رمضان

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان از برخورد پلیس با روزه خواری در ملاء عام خبر داد و گفت: افرادی که دارای عذر شرعی هستند از خوردن و آشامیدن در فضا‌ها و اماکن عمومی پرهیز کنند.
کد خبر: ۱۰۴۵۹۱۶
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۵:۱۸ 14 April 2021
به گزارش تابناک به نقل از فارس، ایرج خانی‌پور اظهار کرد: بر اساس قانون روزه خواری در ملاء عام جرم بوده و افرادی که دارای عذر شرعی هستند از خوردن و آشامیدن در ملاء عام خودداری کنند.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان افزود: آن دسته از صنوف که بر اساس مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا مجاز به فعالیت هستند و دارای مجوز فعالیت هستند باید ضوابط و قوانین مربوط به ماه مبارک رمضان را رعایت کنند.
وی افزود: بدیهی است مسؤولیت عدم رعایت قوانین و مصوبات ابلاغی ستاد مقابله با کرونا و دیگر موارد یاد شده متوجه مسئولان و متولیان اماکن مربوطه است.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان از برخورد پلیس با روزه خواری در ملاء عام خبر داد و گفت: پلیس با معدود هنجارشکنانی که بخواهند حرمت ماه مبارک رمضان را با بی توجهی به تذکرات ارایه شده نگه ندارند، برخورد‌های قانونی و لازم را صورت خواهد داد.

خانی‌پور با تأکید بر اینکه پلیس در خصوص مراسمات شب‌های قدر تابع مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا است گفت: اجرای دقیق ساز و کار‌های بهداشتی در همه یگان‌های انتظامی مورد تاکید است.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه پیشگیری از جرایم و ناهنجاری‌ها نیازمند بسیج و عزم همگانی است، اظهار داشت: تلاش کارکنان انتظامی استان در خدمت به مردم ستودنی است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۱
انتشار یافته: ۳
البته مخفي خوردن در حد قابل اجرا مثلا تو خيابون رو به ديوار غذا خوردن نبايد مجازاتي داشته باشه چون طرف سعي خودش رو كرده
خدا وکیلی پلیس ایران بجز برخورد چیزی بلده ؟
عجب، پلیس چرا تو بحث قرنطینه اینقدر فعال نیست که توی ماه رمضان و روزه خواری فعاله؟؟؟؟؟؟؟؟؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل