هر روز روشهای جدیدی برای جذب مخاطب کسبوکارهای اینستاگرامی ابداع میشود، اما همچنان هشتگ مدیا به عنوان بزرگترین آژانس دیجیتال مارکتینگ فعال در اینستاگرام تمایزی آشکار با سایرین دارد. این استارتآپ که با برگزاری کمپینهای بزرگ اینستاگرامی شناخته میشود، در تازهترین فعالیت خود برنامه برگزاری دومین مسابقهی مشترکش با نگین عابدزاده را اعلام کرده که بزرگترین رویداد اینستاگرامی تابستان سال 1400 است. در اولین کمپین مشترک هشتگمدیا و نگین عابدزاده، اینقدر استقبال زیادی از سوی مخاطبان رقم خورد و رکوردهای بزرگی ثبت شد که اکنون بعد از دو ماه، شاهد تکرار این رویداد هستیم و به نظر میرسد نگین عابدزاده رکوردشکنی مشارکت در کمپینش را دستنیافتنیتر کند. نگین عابدزاده یکی از مطرحترین بلاگرهای ایرانی فعال در اینستاگرام است و با توجه به میزان دنبالکنندهها و بازدهی فوقالعادهای که صفحهاش دارد، کاربران به او لقب نگین اینستاگرام ایران را دادهاند.
در این کمپین که جزییات آن به تازگی از سوی هشتگمدیا اعلام شده، «یک دستگاه خودرو 206 آلبالویی + 10سال سوخت رایگان» به همراه 3 ست جهیزیه جوایز بزرگ این رویداد محسوب میشوند و چندین سکه طلا، گوشی هوشمند، چمدانهای پر از لوازم آرایش و کارت هدیه بخشی دیگر از جوایز آن است. نکته جالب توجه درباره این کمپینها تحویل جوایز در کمتر از 24 ساعت پس از مشخص شدن برنده است.
هشتگمدیا و نگین عابدزاده به اسپانسرهای این رویداد تعهد دادهاند که حداقل 160هزار نفر در این کمپین شرکت خواهند کرد و شانس خود را برای برنده شدن جوایز ویژه این دوره امتحان خواهند کرد.
شرکت در کمپینها یکی از سادهترین، سریعترین و بهینهترین روشهای تبلیغاتی اینستاگرام محسوب میشود. تاکنون 8500 کسبوکار از خدمات هشتگمدیا استفاده کردهاند.
هشتگمدیا وارد سومین سال فعالیت خود شده و در دو سال گذشته موفق به برگزاری 50 کمپین شده. نکته جالب توجه این رویدادها، شفافیت کامل برگزارکنندگان و پخش زنده قرعهکشیها به همراه تحویل سریع جوایز است که باعث شده اعتماد فوقالعادهای بین این شرکت و شرکتکنندهها شکل بگیرد. حضور همیشگی ستارگان مطرح و برندهای بزرگ در این کمپینها اعتباری خاص برای هشتگمدیا رقم زده. چهرههای مطرحی مثل رامبد جوان، باشگاه پرسپولیس، احمدرضا عابدزاده، بهنام تشکر، میلاد کیمرام، فاطمه گودرزی، فریبا نادری، حسن ریوندی، نرگس محمدی، مهرداد میناوند، مهران غفوریان، حمید لولایی، نسرین مغانلو، مژده لواسانی، نیما کرمی، الهام حمیدی، نیوشا ضیغمی، خواهران منصوریان، ارسلان قاسمی، نیما شاهرخشاهی و دهها چهره سرشناس دیگر از جمله پرطرفدارترین بلاگرهای ایرانی با هشتگمدیا همکاری داشتهاند.
طی بیش از دو سال گذشته، هشتگمدیا بهروزرسانیهایی در کمپینهایش داشته که باعث شده بهرهوری این روش تبلیغاتی افزایش پیدا کند. به عنوان مثال آنها جوایز ویژهای برای بازدید استوریها و خرید از اسپانسرها در نظر گرفتهاند تا تمایل و انگیزه شرکتکنندگان برای ایجاد تعامل و تبدیل شدن به مشتری و مخاطب هدف افزایش پیدا کند. چنین اقداماتی نشاندهنده پویا و رو به رشد بودن این استارتآپ تبلیغاتی محسوب میشود.
سینا فرحی و امیر تشکر همبنیانگذاران هشتگمدیا هستند. مدیران جوانی که با ایدههایی بکر صنعت تبلیغات دیجیتال در ایران را به سطحی جدید رساندهاند. آنها با ابداع کمپینهای اینستاگرامی باعث رونق کسبوکارهای بسیاری شدهاند و هر دو بیش از یک میلیون دنبالکننده در اینستاگرام دارند. ترکیب تواناییهای این دو باعث شده هشتگمدیا در تمام زمینههای اینستاگرام فعال باشد و تمام نیازهای مشتریها را اعم از پشتیبانی، جذب مخاطب، تولید محتوا و تبلیغات هدفمند برطرف کند. مجموعه هشتگمدیا در دو سال فعالیت خودش به نقطهای رسیده که میتوان ادعا کرد هیچ شرکتی در حوزه تبلیغات در شبکههای اجتماعی، یارای رقابت با آنها را ندارد.
برگزاری کمپینها و اهدای جوایز بزرگ، باعث ایجاد هیجانی سالم بین کاربران اینستاگرام شده. دهها هزار کاربر بدون پرداخت حتی یک ریال هزینه با صرف دو دقیقه زمان، شانس خود را برای برنده شدن جوایزی امتحان میکنند که میتواند زندگیهای بسیاری را متحول کند.
انتهای رپرتاژ آگهی/