رکورد کرونا در ژاپن یک هفته قبل از شروع المپیک توکیو

برای سومین روز متوالی، موارد جدید ابتلا به کووید-۱۹ در شهر توکیو،بیش از یک هزار مورد بود که ​بالاترین میزان ابتلای روزانه به کووید-۱۹ در چند ماه گذشته است.
کد خبر: ۱۰۶۴۴۵۰
|
۲۶ تير ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۸ 17 July 2021
|
7470 بازدید

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما از شبکه تلویزیونی سی ان ان، در فاصله یک هفته تا شروع المپیک توکیو، کرونا در ژاپن رکورد زد. ژاپن خودش را برای برگزاری بازی‌های المپیک تابستانی آماده می‌کند، اما فضای ژاپن با شور و هیجان جشن‌های المپیک فاصله بسیار دارد. علت این امر نیز شیوع مجدد بیماری کووید-۱۹ در ژاپن است.

موارد جدید ابتلا به کووید-۱۹ در شهر توکیو، پایتخت ژاپن که محل اصلی برگزاری رقابت‌های المپیک است، امروز بیش از یک هزار مورد بود. این برای سومین روز متوالی است که موارد جدید ابتلا به کووید-۱۹ در ژاپن بیش از یک هزار نفر بوده است. این ​بالاترین میزان ابتلای روزانه به کووید-۱۹ در چند ماه گذشته است.

در حالی که توکیو با کنترل شیوع کرونا دست به گریبان است، قرار است بازی‌های المپیک توکیو یک هفته دیگر با تعداد محدودی از تماشاچیان آغاز شود. هفته گذشته، برگزار کنندگان این بازی‌ها تصمیم گرفتند که با توجه به افزایش مجدد تعداد مبتلایان به کرونا در ژاپن، حضور تماشاچیان را در اکثر مکان‌های برگزاری رقابت ها، شامل سراسر توکیو و سه استان مجاور آن، ممنوع کنند. با این وجود در شماری از استان ها، حضور محدود تماشاچیان در مکان‌های برگزاری رقابت‌ها مجاز اعلام شده است.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب منتخب
# حمله موشکی به اسرائیل # سید حسن نصرالله # نمازجمعه تهران
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با توجه به تسلیح رژیم صهیونیستی به سلاح اتمی و حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی آمریکا و ناتو از این رژیم؛ با دستیابی کشورمان به سلاح هسته ای موافقید؟