امام جمعه پاوه واکسن ایرانی کوو برکت را تزریق کرد

امام جمعه پاوه با حضور در مرکز واکسیناسیون این شهرستان، واکسن ایرانی برکت را تزریق کرد.
کد خبر: ۱۰۶۹۳۲۲
|
۲۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۵ 11 August 2021
|
7275 بازدید

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، امام جمعه پاوه و عضو شورای برنامه‌ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت کشور روز یکشنبه با حضور در مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا شهرستان پاوه دوز اول واکسن ایرانی کوو برکت را تزریق و از تلاش‌های مدافعان سلامت قدردانی کرد.

ماموستا مُلا «قادر قادری» پس از دریافت واکسن و در جمع خبرنگاران گفت: باتوجه به اوج گیری دوباره کرونا و شرایط خاص شهرستان و موجود بودن واکسن به اندازه کافی از مردم شهرستان می خواهم نسبت به تزریق واکسن اقدام کنند.

وی افزود: مردم همچنان رعایت شیوه نامه های بهداشتی را در اولویت قراردهند و با توجه به امکانات و بسترهای فراهم شده با اطمینان بیشتر برای تزریق واکسن به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند.

امام جمعه پاوه در خصوص تأخیر در تزریق واکسن کرونا اظهار داشت: با وجود اینکه طی چند مرحله مشمول اولویت سنی تزریق واکسن بودم، به دلایل ابتلای به کرونا در سال گذشته و اولویت تزریق واکسن بیماران خاص این تاخیر صورت گرفته است.

ماموستا قادری ادامه داد: خوشبختانه تاکنون بخش زیادی از جامعه واکسن را دریافت کرده‌اند و امروز فرصتی مناسب برای تزریق واکسن اینجانب بود.

امام جمعه پاوه از تلاش های محققان ایرانی برای ساخت واکسن کوو برکت قدردانی کرد و اظهار داشت: این واکسن حاصل مجاهدت علمی دانشمندان ایرانی است و باور به توانمندی آنان کشور را در مسیر پیشرفت و خوداتکایی قرار می دهد.

وی گفت: همه ما باید دستاوردهای محققان داخلی را تکریم و به آنها اعتماد کنیم تا زمینه پویایی و بالندگی بیشتر دانشمندان و کشور را فراهم کنیم.

ماموستا قادری اضافه کرد: راه قدرشناسی از قشر تلاشگر و جهادگر مدافعان سلامت رعایت شیوه نامه های بهداشتی و از جمله تزریق واکسن است.

شهرستان مرزی پاوه با ۶۰ هزار نفر جمعیت در ۱۲۰ کیلومتری شمال غربی استان کرمانشاه واقع شده است.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله موشکی به اسرائیل # سید حسن نصرالله # نمازجمعه تهران
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با توجه به تسلیح رژیم صهیونیستی به سلاح اتمی و حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی آمریکا و ناتو از این رژیم؛ با دستیابی کشورمان به سلاح هسته ای موافقید؟