به گزارش ایسنا به نقل از تایمز، درآمد و فروش سه ماهه دوم مالی نایک از انتظارات وال استریت بالاتر بود زیرا تقاضای مصرفکنندگان در آمریکای شمالی، بزرگترین بازار خرده فروشی نایک، قوی بود.
جان دوناهو، مدیرعامل شرکت نایک گفت: خردهفروشی در «موقعیت رقابتی بسیار قویتری» نسبت به دوران قبل از همهگیری است.
این شرکت از چشمانداز کل سال خود حمایت کرد و خواستار رشد درآمد متوسط تک رقمی شد.
نتایج این عملکرد با قیمتگذاری قویتر افزایش داشته است زیرا نایک فروش مستقیم به مصرفکنندگان را افزایش داد اما فروش در هر دو بخش چین، آسیا و اقیانوسیه و آمریکایلاتین کاهش یافت.
نایک به سطوح پایینتر موجودی ناشی از تعطیلی کارخانههای کووید-۱۹ نیز اشاره کرد.
درآمد خالص با افزایش یک درصدی درآمد به ۱۱.۳ میلیارد دلار برای سه ماهه منتهی به ۳۰ نوامبر، ۷ درصد افزایش یافت و به ۱.۳ میلیارد دلار رسید.
سهام در معاملات پس از ساعت کاری با ۳.۵ درصد افزایش به ۱۶۲.۴۲ دلار آمریکا رسید.