بازدید 2127
۳

اعلام «شهریه» مدارس غیردولتی طی چند روز آینده

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی وزارت آموزش‌وپرورش با بیان اینکه تعیین کف و سقف «شهریه‌» منوط به بارگذاری مدارک جهت کیفیت سنجی مدارس غیردولتی است گفت: تعیین شهریه‌ها، منوط به حدنصاب رسیدن تعداد مدارس جهت بارگذاری مدارک است؛ اما اگر تعداد ثبت‌نام‌ها به حد نصاب نرسد، فرصتی ۱۰ روزه برای تعیین و اعلام شهریه لازم است؛ این در حالیست که شهریه‌ها طی چند روز آینده اعلام می‌شود.
کد خبر: ۱۲۳۸۲۴۲
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۷:۴۷ 20 May 2024

به گزارش «تابناک»، احمد محمودزاده در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه هنوز تعدادی از مدارس امکان ثبت‌نام در سامانه را نداشته و مدارک خود را بارگذاری نکرده‌اند گفت: تعیین شهریه مدارس، منوط به حدنصاب رسیدن تعداد مدارس جهت بارگذاری مدارک در سامانه مشارکتهای آموزش‌وپرورش است. در این راستا، حدود ۱۵ هزار مدرسه برای تعیین شهریه باید مدارک خود را بارگذاری کنند.

وی با بیان اینکه کار بارگذاری مدارک مدارس در حال انجام است افزود: در صورت به حد نصاب رسیدن ۸۰ درصدی مدارس در بارگذاری مدارک، سقف و کف شهریه‌ها براساس کیفیت مدارس ابلاغ و اعلام می شود اما اگر تعداد ثبت‌نام‌ها به حد نصاب نرسد، فرصتی ۱۰ روزه برای اعلام تعیین شهریه لازم است.

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش‌وپرورش با بیان اینکه فعلا میزان دقیق شهریه مدارس اعلام نشده است ادامه داد: برخی مدارس شهریه پایین و برخی شهریه بالا دارند که باید مدیریت درست بر میزان مبالغ انجام شود.

وی با بیان اینکه مدارسی که خارج از چارچوب تعیین هزینه کنند، توسط تیم بازرسی شناسایی می شوند اظهار کرد: بازرسان به بحث اضافه شهریه دریافتی هر شهر و استان ورود می‌کنند؛ در حال حاضر به جز یکی ـ دو منطقه تهران، در همه استانها متناسب با قانون، شهریه‌ دریافت شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
عزیز من این لیست شهریه این مدارس غیردولتی (غیرانتفاعی) رو یکی از روزنامه ها لطفا منتشر کنن و با فرمایشات پسر حداد مقایسه کنن که ۲ میلیون تومنه یا کمتره یا یه ذره بیشتر. قیمت های اعلامی این دوستان سر به فلک می گذاره و جالبه که یه عده چه از سرمایه داران و چه از افراد ارگانی ثبت نام می کنن اونم چند تا چند تا. یک نفر حداقل میانگین و سقف و کف اینها رو اعلام کنه.
در یک دبستان در کرمان علاوه بر شهریه های ثابت و متغیر مبلغ 17 میلیون بابت خرید لباس و کیف و کتب درسی و نوشت افزار از والدین درخواست شده بدون اینکه لیست این وسایل و هزینه آنها اعلام شود. در سخت ترین شرایط کل این وسایل را می توان با قیمت 7 میلیون تومان خریداری کرد. متاسفانه هیچ نهادی از والدین حمایت نمی کند و از این دبستان سوالی نمی شود
سلام خواهش میکنم شهریه هاروزیادبالانبریدمردم توان دادنشوندارندخواهش میکنم
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # رفح # حج # ارتحال امام خمینی
وب گردی