بازدید 15637

خودروی عضو شورای شهر ایذه در آتش سوخت

برخی از اهالی شهر ایذه در پی تماس های مکرر با ایلنا در خوزستان از آتش گرفتن خودروی عضو شورای شهر در سحرگاه امروز خبر دادند.
کد خبر: ۱۲۴۰۱۰۶
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۶ 30 May 2024

 

به گزارش تابناک، در پی تماس های مکرر برخی از اهالی شهر ایذه مبنی بر آتش گرفتن خودروی یک عضو شورای این شهر در سحرگاه امروز، سرهنگ رمضان گورویی فرمانده منطقه انتظامی شهرستان ایذه با تایید این خبر گفت: در پی اعلام آتش گرفتن خودروی متعلق به یک عضو شورای شهر ایذه به سرعت نیروهای آتش نشانی در محل حاضر و اطفای حریق انجام شد. 

وی افزود علت حادثه در دست بررسی است. 

در همین خصوص نیز داوود اسماعیل وند عضو شورای شهر ایذه به ایلنا گفت: در حدود ساعت 4 تا 4:20 دقیقه صبح امروز چندین بار زنگ آیفون خانه به صدا درآمد، پس از آن صدای کوبیدن و تلاش برای شکستن قفل درب خانه توسط افراد ناشناس به گوش می رسید که متعاقب آن با صدای هیاهوی همسایه ها و تلاش برای خاموش کردن حریق،  متوجه آتش گرفتن خودروی خود که جلوی منزل در خیابان شهید عبدالمجید کیانی پارک شده بود شدم و مراتب را به اطلاع مراجع ذی صلاح رساندیم. 

خودروی عضو شورای شهر ایذه در آتش سوخت

او با اعلام این گفته که مجموعه این رخدادها در حدود پنج دقیقه ای به طول انجامید، افزود: خوشبختانه با حضور به موقع همسایه و ورود آتشنشانی از انتشار بیشتر آتش جلوگیری شد. کما اینکه همسایه ها در زمان وقوع حادثه و ورود به کوچه از ترک محل تعدادی موتورسوار دو و سه ترکه خبر دادند. 

گفتنی است برخی از مردم و رسانه های محلی شهرستان ایذه موضوع شلیک به خانه شهردار و آتش سوزی صبح امروز را بی ربط به شرایط حاکم بر شورای شهر و شهرداری ایذه نمی دانند و از مراجع قانونی خواستار ورود جدی برای روشن شدن وقایع اخیر هستند.

تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # مسعود پزشکیان # سعید جلیلی # دور دوم انتخابات