بازدید 8860
۲

توصیه سرمربی ژاپن برای تیم ملی والیبال ایران

سرمربی تیم ملی والیبال ژاپن توصیه جالبی به تیم ملی والیبال ایران کرد.
کد خبر: ۱۲۴۰۹۷۸
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۱ 04 June 2024

به گزارش تابناک به نقل از جماران؛ فلیپ بلین سرمربی تیم ملی والیبال ژاپن درباره این دیدار گفت: پیروزی سه بر صفر مقابل ایران نتیجه خوبی بود. این بهترین بازی ژاپن نبود زیرا مشکلاتی داشتیم.

فیلیپ بلین با بیان این‌که برای تیم ایران هم بهترین بازی نبود، تصریح کرد: آمادگی این مدل بازی‌ها برای هر تیمی سخت است، چرا که بعضی از آن‌ها کمی خسته هستند. بازیکنان جوان ژاپن به تازگی مسابقات را شروع کردند و کمی با شرایط ناآشنا هستند، اما جنگنده و در حال رشد هستند.

وی در ادامه گفت: همه چیز در ست اول مسابقه با ایران بسیار زیبا بود اما ژاپن حمله‌های اول خود را در اواخر این ست از دست داد. در ست دوم تیم ایران خیلی بهتر بازی کرد اما در کل امروز در دفاع با مشکلاتی مواجه شدیم. صالحی بارها برای نیشیدا رفت و مدافع میانی ما دو یا سه بار ازسوی ایران دفاع شد. در مجموع هم دو یا سه دفاع انجام دادیم.

سرمربی تیم ملی والیبال ژاپن تا بیان این‌که ایران در حال تغییر نسل است، تاکید کرد: نیاز دارید که به تیم خود زمان دهید تا عمکرد خود را بروز دهند و ریتم خود را پیدا کنند. پس از این دوران فکر می کنم که ایران یکی از بهترین نمایش‌ها را در والیبال دنیا ارائه می‌دهد.

تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
والیبال ایران بدست نااهلان افتاده و بشدت در سراشیبی سقوط (از هر نظر) هست
بازیکنان ایران واقعا در حد و اندازه این مسابقات نیستند. بسیار کم تحرکند، زود خسته می شوند، در دفاع روی تور فوق العاده ضعیف عمل می کنند. بسیاری از آبشارهای آنها را به راحتی طرف مقابل جمع می کند. البته تقصیری هم ندارند. در مملکتی که هیچ برنامه برای ورزش پایه وجود ندارد و بعضی از جوانها خود جوش کاری انجام می دهند نباید توقع بیش از این داشته باشید.
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # مسعود پزشکیان # سعید جلیلی # دور دوم انتخابات