بازدید 5397
تابناک خبر می دهد؛

پشت پرده عدم حضور شریعتمداری در جلسه جبهه اصلاحات

بنا به گفته علی اصغر احمدی رییس ستاد انتخاباتی محمد شریعتمداری، این کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در جلسه جبهه اصلاحات به منظور انتخاب کاندیداهای این جبهه برای انتخابات ریاست جمهوری حضور نداشته است.
کد خبر: ۱۲۴۱۵۵۸
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۴ 08 June 2024

در مورد محمد شریعتمداری در ویکی تابناک بیشتر بخوانید

به گزارش تابناک، بر اساس شنیده های خبرنگار تابناک دلیل عدم حضور محمد شریعتمداری تصمیم وی برای حضور بدون قید و شرط در انتخابات بوده است. همچنین گفته می شود وی ضمن انتقاد از روند انحصارگرایانه جبهه اصلاحات خواستار عدم حضور در این جبهه شده و رویه فعلی این جبهه را مبتنی بر رادیکالیسم دانسته است.

از سوی دیگر گفته می شود مصطفی کواکبیان نیز بر اساس همین اعتقاد جبهه اصلاحات مخالف حضور در روند انتخاباتی جبهه اصلاحات برای کاندیداتوری در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شده است.
 
گفته می شود برآیند کلی برخی اصلاح طلبان میانه رو مبتنی بر آن است که جبهه اصلاحات بنا بر تولید فشار به شورای نگهبان و رادیکال کردن فضا دارد و نوعی معارضه با حاکمیت را به نمایش می گذارد.
تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۶
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱۷
اقایان اصلاحات چی.میخواهی با این روش رای جمع کنید .
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۰:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۹
من طرفدار اصلاح طلب ها نیستم.
ولی خب تصور کن یک اصولگرا بیاد ، میخواد چی بشه؟
باز هم سر ناسازگاری با دنیا ، باز هم تحریم پشت تحریم ، باز هم چاپ پول و تورم و گرانی .
بخدا دیگه خسته شدیم ، اصلاً نفهمیدیم زندگی چطوریه .
شاید پایتخت نشینان بالاخره به خاطر یکسری ملاحظات اقتصادی و متقاضیان بسیار در هر زمینه ، شرایط بهتری از لحاظ معیشت داشته باشن، ولی به خدا شهرهای کوچک کلاً قربانی شدیم . نه کاسبی نه زندگی . خسته شدیم به خدا خسته
مثلا ما نفهمیدیم که شما رو اصلا حساب نکردن .. کواکبیان که تایید نمیشه و شریعتمداری هم اگر تایید بشه اصلا تو حد ریاست جمهوری نیست یکی شبیه زاکانی.. خواب طبیعی هست که کاندیدای اصلاح طلبان نباشه .. اونا سه تا گزینه دادن که احتمال داره یکیشون تایید بشه و ظرفیت هم داره مثل جهانگیری
مهم مردم هستند که از اصلاحطلب و اصولگرا عبور کرده اند.
احمد زیدآبادی درباره نامه شماری از اعضای هیئت دولت به شورای نگهبان درباره وزیر ارشاد خطاب به اعضای دولت نوشت: از کجا فهمیدید اسماعیلی ردصلاحیت می شود؟
عباس عبدی: بسیاری از مردم معتقدند فرقی نمی‌کند چه کسی رییس‌جمهور شود؛ چون اصلاح روندهای جاری فراتر از اختیارات رییس‌جمهور است.
روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: طی یکسال اخیر، رئیس‌ جمهور چین سه بار پای برگه‌ای را امضا کرده که حاوی تعرض به تمامیت ارضی ایران بوده است. اشکال اساسی سیاست خارجی ما اینست که متولیان امور، اصل مترقی «نه شرقی – نه غربی» را برخلاف محتوائی که دارد تفسیر کرده و روابط بین‌الملل کشورمان را به نگاه به شرق محدود کرده‌اند.
پاسخ ها
کهنه سرباز
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۹
مرحبا
باز بهتر از جلیلی هست
خودم قصد ندارم به خانم زر آبادی رای بدهم اما به نظرم اشتباه است که جبهه اصلاحات خانم زر آبادی رو مجبور به کنارگیری کند
ومن برتری بیشتری در بقیه نامزدهای اصلاحات نسبت به ایشون نمیبینم
وبرتری واضح در بقیه اصلاح طلبها نمیبینم
کشور و مردم را فدای بازی و جنگ اصلاح طب و اصول گرا نکنید خسته شدیم به فکر ابادی کشور و پیشرفت اقتصاد و کاهش تورم و تعامل با دنیا باشید کشوری که سیاسیون اش اینگونه با یکدیگر دشمنی میکنند یکدیگر را تخریب و به یکدیگر ناسزا میگویند جز ویرانی هیچ نصیبش نمی شود دشمن اصلی مملکت همین رفتارها و دشمنیها و دوقطبی سازی هاست به اندازه کافی از سفره انقلاب برداشته و در پست و مقام بودید به فکر مردم و کشور باشید
رئیس جمهور فقط جناب آقای جلیلی و دیگر هیچ
بنظرم بهتر است از تمام احزاب مثل اصلاح طلب، اصولگرا، وعتدل و .. یک کاندید وجود داشته باشد و طبق فرموده حضرت امام بگذارند مردم انتخاب کنند.
زمان وزارتش مالی نبود!
رییس جمهور اگر از میان اصلاح طلبان و یا غیر اصولگرا باشد به نفع مردم و کشور است به دلیل در اختیار داشتن تم قوا ی دیگر به طور خاص قضایه میتواند در مقابل اشتباهات ویا کج روی مجریه بایستد وحسابش معین است و دیگر اینکه مرد از یک دستی قوا بهره ای نمی برند خود گویند و خود خندند
ایکاش یک فرد مستقل .. باسواد اقتصادی ( دکترا اقتصاد ) و اشنا به امور روز دنیا که سرحال و سالم باشد . در میان کاندیدا وجود داشت
به شرط تایید صلاحیت
انگاه بسیاری از مردم به او رای میدادند.
فقط اصلاحات.
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # مسعود پزشکیان # سعید جلیلی # دور دوم انتخابات