بازدید 972

روز جمعه آغاز گشایش در زندگی مردم رقم خواهد خورد

نامزد انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه «باز جریان و افرادی پیدا شدند که همان روش‌های کهنه گذشته مبنی بر اینکه جامعه را به سمت تنش و دوگانگی ببرند و دوگانه‌های جعلی درست کنند و به مسیرهایی ببرند که باز مردم را از هدف و نیات اصلی خود در موضوعات مختلف دور کنند، تکرار کنند» اظهار کرد: در روز جمعه به دست مردم پایان تنش زدایی و آغاز گشایش در زندگی مردم رقم خواهد خورد.
کد خبر: ۱۲۴۴۷۵۶
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۸ 26 June 2024

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، محمدباقر قالیباف نامزد انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری عصر چهارشنبه - ۶ تیر ۱۴۰۳ - در تجمع حامیان خود در سالن شهید افراسیابی ورزشگاه شهید شیرودی تهران با تاکید بر اینکه بدون شک مهمترین موضوع و فلسفه جمع شدن در این تجمع انتخابات است، گفت: همه می‌دانیم که انتخابات بر اساس قانون مهم‌ترین و کوتاه‌ترین مسیر برای اصلاح امور و برای تحولات در همه موضوعات کشور است.

وی با بیان اینکه «امروز بدون شک مسائل اقتصادی مهم‌ترین موضوع کشور است» عنوان کرد: حتماً تحول در عرصه‌های اقتصادی مورد توقع است؛ بدون شک این تحول در مسیر انتخابات اتفاق خواهد افتاد و ما در ۴۸ ساعت آینده در روز جمعه می‌خواهیم حداقل برای یک دوره ۴ ساله تمشیت امور و مسئولیت مهم‌ترین و عالی‌ترین مرجع اجرایی کشور را واگذار کنیم و در حقیقت می‌خواهیم درباره آینده خودمان، فرزندان‌مان و ایران عزیز و نظام و انقلاب‌مان و بدون شک راه امام و شهدا تصمیم بگیریم.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: روز جمعه روز مهم و تصمیم بزرگیست که باید با دقت و توجه این کار را انجام دهیم و من مطمئنم ملت ما حتماً این‌گونه خواهند کرد و هر آنچه اراده الهی و خواست مردم باشد ان شاءالله رقم خواهد خورد.

قالیباف با بیان اینکه «موضوع مشارکت در اولویت اول و مهمتر از این است که چه کسی را انتخاب می‌کنند»، اظهار کرد: مشارکت مهم است و به معنای امنیت ملی و اقتدار ما است و رای دادن وظیفه‌ای ملی و شرعی است.

وی همچنین گفت: در مناظره‌ها و مباحث دیدیم و همچنین از وقتی که تبلیغات شروع شد دیدیم که باز جریان و افرادی پیدا شدند که همان روش‌های کهنه گذشته مبنی بر اینکه جامعه را به سمت تنش و دوگانگی ببرند و دوگانه‌های جعلی درست کنند و به مسیرهایی ببرند که باز مردم را از هدف و نیات اصلی خود در موضوعات مختلف دور کنند، تکرار کنند. در سال های ۸۸ و ۹۲ دیدیم که چه بحث‌هایی شد و آن دوگانگی‌ها اتفاق افتاد؛ تورم، گرانی و رکود و متوسط سالانه کمتر از یک درصدش رشد و ۲۶ برابر افزایش نقدینگی نتیجه مدیریت آنها است و آنها امروز مجدداً مدعی تکرار آن تفکر در کشور هستند.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری افزود: در شرایطی که مردم در مشکلات جدی هستند، می‌بینیم که امروز حداقل به اندازه نفتی که در حال صادرات هستیم، به همین میزان نفت و فرآورده‌های نفتی را در داخل اتلاف می‌کنیم و جز ناکارآمدی، بی‌تدبیری و بی‌عرضگی چیز دیگری دلیل آن نیست؛ ناکارآمدی ریشه فساد است و ریشه همه اتفاقاتی است که وجود دارد و اگر اتفاقات دیگری بیفتد ریشه در فساد، ناکارآمدی و بی‌تدبیری و تصمیمات خلق الساعه که گرفته می‌شود، دارد. مردم مطمئن باشند به فضل الهی به این نابسامانی‌ها و ناکارآمدی‌ها و دوگانگی‌های بیهوده‌ای که کشور را یک دهه منتظر نگه دارد و سیستم متوقف شود و آب خوردن را نیز به برجام گره بزنیم، پایان خواهیم داد و بدون شک این دفعه مردم هرگز اجازه چنین راهی و ادامه دهه ۹۰ را نمی‌دهند.

قالیباف عنوان کرد: در مجلس یازدهم با همکاری رفیق شهیدم شهید رئیسی برنامه هفتم ریل گذاری شد و پیش‌بینی‌های لازم صورت گرفت؛ ما مسیر و حرکت شهید رئیسی را ادامه خواهیم داد و کارهای نیمه تمام و به زمین مانده را حتماً دنبال خواهیم داد.

قالیباف خطاب به مردم گفت: بدانید که با چه کسانی امروز روبرو هستید؛ شما می‌دانید در طول این مناظرات من هرگز تنش ایجاد نکردم و ایجاد تنش کار ما نیست؛ شما دیدید من در ۱۲ سال شهرداری تهران با دولت‌های مستقر اختلاف نظر داشتم ولی هرگز به خاطر منافع مردم وارد تنش نشدم و اجماع درست کردم و کار مردم را پیش بردم. در نیروی انتظامی که توفیق خدمت داشتم نیروی انتظامی به نیرویی در دل مردم و در خدمت مردم و امنیت مردم تبدیل شد و این منش ماست.

وی ادامه داد: دیدید در مناظره روز گذشته برادر عزیزمان چه گفتند؛ گفتند قالیباف و یک نفر دیگر در سال ۹۸ در شورای عالی امنیت ملی تصمیم گرفتند و به ما اعلام کردند برای فیلترینگ در حالی که در سال ۹۸ من اصلاً نماینده مجلس نبودم و در شورای عالی امنیت ملی عضویت نداشتم بلکه یک نیروی جهادی بودم در خدمت قرارگاه امام رضا (ع) و برای محرومیت زدایی فعالیت می‌کردم و مانند بقیه جهادگران بودم؛ تاکنون هرچه من منتظر شدم این برادر عزیزمان این موضوع رو تکذیب کند اما حداقل تا این لحظه این موضوع را ندیدم و این‌ها رفتارهای درستی نیست.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری همچنین گفت: در قانون راهبردی مقام معظم رهبری فرمودند که این قانون تکلیف را روشن کرد و کشور را از بلاتکلیفی رها کرد، اما عده‌ای گفتند که این قانون قانون بدی است؛ این‌ها همان دوگانگی‌هایی است که این‌ها می‌خواهند ادامه دهند اما در روز جمعه به دست مردم پایان تنش زدایی و آغاز گشایش در زندگی مردم رقم خواهد خورد.

به گزارش ایسنا در این تجمع همچنین علیرضا پناهیان مدرس حوزه و دانشگاه به بیان سخنانی در حمایت از محمد باقر قالیباف پرداخت و گفت: امروز اینجا هستیم تا بگوییم عقلانیت بر نیروهای انقلابی حاکم است؛ امروز اینجا هستیم برای آزادی ملت نه فقط برای آزادی چند عنصر حزبی و چند عنصر سیاسی بلکه برای آزادی کل ملت از ستم ستمگران و آزادی کل ملت از فساد و تبعیض. امروز اینجا هستیم که بگوییم اگر بیشترین حملات را دشمنان خارجی و دوستان داخلی به قالیباف داشتند، معلوم می‌شود که او موثرترین و کارآمدترین است وگرنه این همه هجمه نمی‌ شد.

وی افزود: امروز اینجا هستیم تا بطلان بسیاری از حاشیه‌سازی‌ها برای نیروهای انقلابی را اعلام کنیم.

همچنین حامیان قالیباف با سر دادن شعارهایی نظیر «سلام بر قالیباف، درود بر رئیسی» و «هم خوشگله، هم بوره، هشتم رئیس جمهوره» حمایت خود را از این نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اعلام کردند.

تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# انتخابات # محمدباقر قالیباف # مصطفی پورمحمدی # سعید جلیلی # علیرضا زاکانی # امیرحسین قاضی زاده هاشمی # مسعود پزشکیان # انتخابات ریاست جمهوری