بازدید 2958

ارائه خدمات نوین با استفاده از چت بات بومی

این پروژه با به‌کارگیری هوش مصنوعی در سامانه ربات هوشمند، بدنبال پاسخگویی به مشترکین در کمترین زمان و با صرف کمترین هزینه است.
کد خبر: ۱۲۴۵۸۵۴
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۰ 02 July 2024

ارائه خدمات نوین با استفاده از چت بات بومی

فاطمه رجبی مدیر پرژه این چت بات از زیرمحموعه گروه همراه اول، عنوان کرد: پروژه چت‌بات یک موتور هوشمند تعاملی است که دارای کاربرد اطلاع‌رسانی، مالی، کسب‌ و کار و کنترلی برای پاسخگویی به سوالات مشتریان همراه اول است و به منظور بهبود عملیات پاسخگویی خدمات مشتریان تعریف شده است. از این سرویس در کانال‌هایی مانند وب‌سایت همراه اول، همراه من، پیامک و شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌شود.

رجبی گفت: این پروژه با به‌کارگیری هوش مصنوعی در سامانه ربات هوشمند، بدنبال پاسخگویی به مشترکین در کمترین زمان و با صرف کمترین هزینه است. در طراحی این سامانه از اطلاعات دانشی همراه اول که در سایت شرکت، اسناد تجاری، سامانه‌ی دانشی مرکز تماس، بلاگ و ... وجود دارد، بهره گرفته شده است.

در خصوص کاربرد این سامانه می‌توان اشاره کرد که اگر مشتریان با شماره تلفن ۹۹۹۰ تماس بگیرند، تیم ما افراد را به چت بات متصل کرده و راهنمایی‌های لازم را در اختیار مشتریان قرار خواهد داد. برای توسعه چت بات شرکت همراه پروژه‌ی مدل زبانی را اختصاص داده است که به زبان ساده، این مدل زبانی همانند چت جی بی تی است، که مدل پایه آن در شبکه توسعه داده شده است.

وی با بیان اینکه این پروژه برای اولین بار در کشور طراحی و اجرا می‌شود، افزود: هدف از این پروژه تولید یک چت‌بات در کانال‌های مختلف MCI با کاربرد‌های متنوع و پاسخ به سوالات آن‌ها در حوزه‌های MCI است. بدین ترتیب بهبود تجربه مشتری با استفاده از افزایش راندمان عملیات پاسخگویی حاصل می‌شود. این پروژه سرعت پاسخگویی را افزایش و تعداد تماس‌ها با اپراتور را کاهش می‌دهد. همچنین با توسعه این سامانه در آینده به گونه‌ای خواهد شد، که طی یکی دوماه آینده این چت بات به صورت کاملا شخصی جواب مشتریان را خواهد داد. همچنین به آن‌ها پیشنهاد می‌دهد که چگونه از آن استفاده کنند. 

تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# مسعود پزشکیان # نتایج انتخابات # تنفیذ حکم ریاست جمهوری # انتخابات ریاست جمهوری # محرم