بانوی المپیکی تنیس روی میز: حقوق نمی گیرم!

بانوی المپیکی تنیس روی میز و پرچمدار ایران در پاریس گفت: حقوق نداریم و تمام قراردادهای من صرف پینگ‌پنگ می‌شود و باید ماهانه 16 میلیون هزینه تعویض رویه راکت کنم.
کد خبر: ۱۲۴۷۱۰۶
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۰ 09 July 2024

بانوی المپیکی تنیس روی میز: حقوق نمی گیرم!

به گزارش تابناک به نقل از فارس، ندا شهسواری ملی‌پوش تنیس روی میز ایران و پرچمدار کشورمان در المپیک ۲۰۲۴ در جریان بازدید وزیر ورزش از تمریناتش اظهار داشت: خوشحالم که آمدید و حضور مسئولان باعث دلگرمی است. برای سومین بار است که المپیک می‌روم و امیدوارم نتیجه خوبی بگیرم. 

وی ادامه داد: مهمترین دغدغه من تجهیزات است. در ماه باید ۱۶ میلیون تومان برای تعویض رویه راکت هزینه کنم. ما حقوق هم نداریم و تمام قراردادهای من صرف پینگ‌پنگ می‌شود و امیدوارم این مسئله حل شود.

سرمربی تیم ملی بانوان: رنکینگ نقش موثری در قرعه دارد

در ادامه حمیده ایرانمنش سرمربی تیم ملی تنیس روی میز بانوان گفت: امیدوارم ندا شهسواری در وهله اول بتواند از جدول مقدماتی صعود کند و نتیجه خوبی در جدول اصلی بگیرد. 

نکته مهم این است رنکینگ نقش موثری در قرعه دارد. وی ادامه داد: امیدوارم شرایطی فراهم شود و بودجه به فدراسیون تزریق شود تا دختران در مسابقات بیشتری شرکت کنند. فدراسیون همه تلاش خود را می کند اما مسابقات زیادی وجود دارد و باید بودجه تزریق شود تا در همه مسابقات شرکت کنیم.

ایرانمنش همچنین گفت: درخواست تجهیزات داریم رویه راکت باید مرتب تعویض شود و میزهای جدید نیاز داریم. همچنین درخواست داریم کمک هزینه‌ای به ورزشکاران داده شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # اربعین # مسعود پزشکیان