رایزنی دوباره ایران و اردن در مورد تحولات اخیر منطقه

علی باقری، سرپرست وزارت امور خارجه و «ایمن الصفدی» معاون نخست‌وزیر و وزیر امور خارجه اردن در حاشیه نشست فوق العاده کمیته اجرایی سازمان همکاری اسلامی در جده دیدار و گفتگو کردند.
کد خبر: ۱۲۵۲۵۲۶
|
۱۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۸ 08 August 2024
|
30180 بازدید
|
۱

 به گزارش تابناک به نقل از خبرآنلاین، علی باقری، سرپرست وزارت امور خارجه و «ایمن الصفدی» معاون نخست‌وزیر و وزیر امور خارجه اردن در حاشیه نشست فوق العاده کمیته اجرایی سازمان همکاری اسلامی در جده دیدار و گفتگو کردند.

 در این دیدار دو طرف ضمن پیگیری مذاکرات و گفتگوهای صورت گرفته در جریان سفر وزیر خارجه اردن به تهران، همچنین رایزنی‌های تلفنی دوجانبه و نیز با برخی از وزرای امور خارجه کشورهای منطقه و جهان، ابراز امیدواری کردند نشست جده به تصمیمات سازنده و مؤثری برای محکومیت و اعمال فشار بر رژیم صهیونیستی در راستای توقف جنایات این رژیم‌ منجر شود.

 
سرپرست وزارت امور خارجه در این دیدار با تشریح تلاش‌ها و رایزنی‌های فشرده صورت گرفته برای برگزاری نشست جده، بر لزوم اتخاذ موضع منسجم همه کشورها در محکومیت قاطع جنایت رژیم صهیونیستی در ترور شهید اسماعیل هنیه و تمهید سازوکار مناسب برای پیگیری حقوقی و قضایی این جنایت بزرگ در  مجامع بین‌المللی تاکید کرد.

وزیر خارجه اردن نیز ضمن محکومیت مجدد اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی در ترور شهید هنیه در تهران، بر ضرورت توقف تهاجم وحشیانه به نوار غزه به عنوان کلید برقراری ثبات و آرامش در منطقه غرب آسیا تاکید کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۱
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۸
وقتی جهان در مقابل جنایت های رژیم کودک کش صهیونیست سکوت کند با تهدید به ترور مجدد رجز خوانی می کند!
در مقابل چنین دشمنی که به قوانین بین المللی توجه نمی کند چاره ای جز جنگ و انتقام وجود ندارد!
وگرنه شکی نیست که توقف درگیری در غزه به نفع همه است.
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با انتقال پایتخت ایران از تهران ...