شرورهای شهرک معروف مشهد دستگیر شدند

جانشین فرمانده انتظامی مشهد گفت: پنج شرور در شهرک سیدی مشهد توسط پلیس امنیت عمومی دستگیر شدند.
کد خبر: ۱۲۵۳۳۷۳
|
۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۵ 12 August 2024
|
44424 بازدید
|
۱

به گزارش تابناک، سرهنگ محمد چراغ روز دوشنبه در گفت وگو با  ایرنا با اعلام این خبر افزود: در پی گزارش های شهروندان مبنی بر شرارت چند نفر در یکی از مناطق شهرک سیدی، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

وی اضافه کرد: طبق گزارش‌ها پنج مرد جوان با شرکت در نزاع‌های دسته جمعی، تیراندازی، سرقت، تخریب و عربده کشی موجب رعب و وحشت و سلب آسایش شهروندان شده و به تعدادی از شهروندان خسارت وارد کرده بودند.

جانشین فرمانده انتظامی مشهد افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی با رصدهای اطلاعاتی متهمان را شناسایی و روز گذشته در چند عملیات ضربتی دستگیر کردند.

وی گفت: یک قبضه کلت کمری، پنج قمه و چاقو، چهار عدد چماق، تعداد زیادی لوازم مسروقه و مقادیری موادمخدر نیز به همراه آنان کشف شد.

سرهنگ چراغ با اشاره به معرفی متهمان به دادسرا تاکید کرد: امنیت شهروندان خط قرمز پلیس بوده و با افرادی که قصد بر هم زدن نظم و امنیت شهروندان را داشته باشند، قاطعانه و در چهارچوب قانون برخورد می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۳
خیلی‌از‌دوستان‌میگن‌چرا‌بااینها‌مماشات‌میکنند‌‌وچراتصویرشون‌رونشان‌نمیدهنداول‌که‌نباید‌ابروی‌‌ادم‌مسلمان‌رو‌برد‌‌دوم‌میگن‌پیامبر‌دید‌رونادید‌کردسوم‌اگراین‌کارهارو‌بکننددیگه‌کارمند‌ومدیرنیست‌که‌بتونن‌بذارن‌سراون‌کار،،،،،،یک‌نفر‌هست‌بی‌سروصداته‌توی‌قضیه‌روجم‌جور‌میکنندتا‌اون‌رئیس‌بانک‌یا‌کارمند‌بانک‌کارمن‌شهرداری‌یاخود‌شهردار‌یا‌مسئول‌گمرک‌ازکار‌بیکارنشن‌خوب‌بجای‌این‌همه‌ازکجاکارمند‌باسابقه‌بیارندپس‌زیاد‌دنبال‌این‌چیزها‌نباشید
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با انتقال پایتخت ایران از تهران ...