وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش؛ بدون مخالف

در جریان بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش، نماینده ای به عنوان مخالف برنامه های او صحبت نکرد.
کد خبر: ۱۲۵۴۲۵۹
|
۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۵ 17 August 2024
|
2809 بازدید
|
۲


به گزارش  تابناک به نقل از ایسنا، محمدباقر قالیباف در جلسه علنی نوبت عصر و در جریان بررسی صلاحیت علیرضا کاظمی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش گفت: با توجه به اینکه در بررسی برنامه وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش نماینده مخالفی ثبت نام نکرده است، وزیر پیشنهادی به تشریح برنامه ها و دفاع از خود می پردازد.

بر این اساس با توجه به اینکه وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش مخالفی نداشت، طبق آیین نامه مجلس موافقی هم صحبت نکرد و بلافاصله بعد از قرائت گزارش کمیسیون، وزیر پیشنهادی به دفاع از برنامه های خود پرداخت. 

احسان عظیمی راد سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس ضمن قرائت گزارش این کمیسیون درباره علیرضا کاظمی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش اعلام کرد که کمیسیون آموزش و تحقیقات موافق وزارت کاظمی در آموزش و پرورش است.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۷
وقتی چنین مجلسی در باره چنین وزیری حرفی ندارد مشخص است که وزیر خوبی نیست
نادر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۷
به عنوان معلمی با ۳۰ سال سابقه این موضوع برای من قابل درک نیست . اجماع صد در صدی در کمیسیون مربوطه نسبت به صلاحیت حضور کاظمی بعنوان وزیر و طرح آن برای رای اعتماد بدون حتی یک مخالف جهت سکان داری اساسی ترین ساختار یک کشور .
غیر از مشکل معیشتی نعلمان عدم حضور یک مفرد موجه با روش و منش و رفتار مطابق با اصول نظام آموزش و پرورش باعث رنجش خاطر معلمان هست . بدلیل پشتوانه اطلاعاتی و امنیتی برای وزیر پیشنهادی دیگر نه کمیسیون و نه نمایندگان مجلس و نه معلمان جرات اعتراض و انتقاد به ایشان را نخواهد داشت .
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با انتقال پایتخت ایران از تهران ...