گاجولی فاش کرد؛

پاسخ منفی لیونل مسی به رئال مادرید!

اولین مدیر برنامه‌های لئو مسی فاش کرد که این ابرستاره فوتبال جهان و بارسا پاسخ منفی به درخواست رئال مادرید داده است.
کد خبر: ۱۲۵۸۸۲۵
|
۲۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۵ 10 September 2024
|
4455 بازدید
پاسخ منفی لیونل مسی به رئال مادرید!
به گزارش تابناک به نقل از ورزش سه، هوراسیو گاجولی در مصاحبه جدید خود با یک رسانه عربی در مورد اولین قرارداد مسی با بارسا و علاقه رئال به خرید او حرف زد. گفته شده اولین قرارداد مسی با بارسا در یک رستوران و روی یک دستمال کاغذی نوشته شد.
 
گاجولی در این رابطه گفت: «البته آن دستمال یک قرارداد نبود، بلکه تعهدی بود برای امضای قرارداد از سوی بازیکن. همین دستمال دلیل تغییر تاریخ مدرن بارسلونا با مسی شد.»
 
آیا واقعاً دستمال را به قیمت یک میلیون دلار فروختید؟ «من نمی‌توانم به شما قیمت واقعی آن را بگویم، اما رقم بسیار بالایی بود.»
 
رئیس باشگاه بارسلونا، خوان لاپورتا، اعلام کرد هر کسی آن دستمال را دارد، باید آن را به موزه باشگاه تحویل دهد. چرا تحویلش ندادید؟ «این درست نیست. لاپورتا هرگز نخواست که این دستمال به باشگاه داده شود.»
 
مسی در آغاز دوران حرفه‌ای خود چقدر به قرارداد با رئال مادرید نزدیک بود؟ «بله، رئال مادرید به مسی علاقه داشت. فکر می‌کنم لئو ۱۶ یا ۱۷ ساله بود، اما او هرگز نمی‌خواست بارسلونا را ترک کند و پاسخ رد داد.»
 
آرسنال هم سعی کرد مسی را به خدمت بگیرد. چرا این انتقال محقق نشد؟ «آرسنال هم در ابتدای کار مسی به جذب او علاقه نشان داد، اما لئو نمی‌خواست بارسا را ​​ترک کند.»
 
وقتی مسی در کنفرانس خداحافظی بارسلونا گریه کرد، چه واکنشی نشان دادید؟  «لحظه بسیار سختی بود. لئو نمی‌خواست بارسلونا را ترک کند، اما شرایطی پیش آمد که او را مجبور به این کار کرد.»
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟