چرا رئال مخالف بازگشت راموس است

طبق اعلام روزنامه مارکا باشگاه رئال مادرید به دو دلیل با بازگشت سرخیو راموس به جمع کهکشانی‌ها مخالف است.
کد خبر: ۱۲۶۵۰۵۶
|
۲۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۹ 12 October 2024
|
1060 بازدید
|
۱

چرا رئال مخالف بازگشت راموس است

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، آسیب‌دیدگی دنی کارواخال باعث شده است تا بار دیگر بحث بازگشت سرخیو راموس به رئال مادرید مطرح شود. راموس در شرایط کنونی بازیکن آزاد است. او بسیار دوست دارد که بار دیگر پیراهن رئال مادرید را بپوشد اما سران رئال علاقه‌ای به بازگشت او ندارند.

روزنامه مارکا در این باره نوشت: با آنکه راموس بازیکن آزاد است و مشکلی برای بازگشت ندارد اما به دو دلیل بازگشت او به رئالی منتفی است. نخست اینکه راموس با سیاست جدید باشگاه که جذب بازیکنان جوان و بااستعداد است سازگار نیست و دوم اینکه کسی رئال را ترک می‌کند شانسی برای بازگشت به این تیم ندارد.

راموس بعد از جدایی از رئال مادرید راهی پاری‌سن‌ژرمن شد و دو فصل برای این تیم به میدان رفت. او بعد از بازگشت به لالیگا پیراهن سویا را به تن کرد و در شرایط کنونی هم با وجود پیشنهادهای زیادی که دارد بدون تیم است.

از یوونتوس به عنوان جدی‌ترین مقصد راموس سخن به میان می‌آید. او از لیگ‌های آمریکا و عربستان هم پیشنهادهایی دارد.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
بی نام و نشان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۱
این دیگه باید تو تیم پیشکسوتان بازی کنه ، نمی‌دونم این فوتبالیست ها چه اصراری دارن که تا وقتی که کاملا ناتوان شدند فوتبال بازی کنند ، چهل سالته ، به اندازه کافی پول داری برو به زندگیت برس ،
برچسب منتخب
# حمله موشکی به اسرائیل # سید حسن نصرالله # نمازجمعه تهران # جنگ ایران و اسرائیل # سوخو # اس 400
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با توجه به تسلیح رژیم صهیونیستی به سلاح اتمی و حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی آمریکا و ناتو از این رژیم؛ با دستیابی کشورمان به سلاح هسته ای موافقید؟