سخنان عجیب وزیر خارجه لبنان درباره آمریکا!

وزیر خارجه لبنان در سخنانی عجیب مدعی شد که تنها آمریکا می‌تواند به وضعیت فعلی منطقه خاتمه دهد.
کد خبر: ۱۲۶۱۷۳۵
|
۰۴ مهر ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۵ 25 September 2024
|
3004 بازدید

وزیر خارجه لبنان: آمریکا کلید نجات ماست!

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، «عبدالله بوحبیب» وزیر امور خارجه لبنان در سخنانی بدون اشاره به اینکه آمریکا اصلی‌ترین حامی تجاوزات رژیم صهیونیستی است؛ مدعی شد: آمریکا تنها کشوری است که می‌تواند تغییر واقعی در منطقه بدهد؛ آمریکا کلید خلاصی ما است!.

بوحبیب در نشست مؤسسه صلح کارنگی در آمریکا گفت: «علی‌رغم اینکه آمریکا در گذشته ما را نا امید کرده است، اما ما نیاز به کمک آمریکا داریم؛ ما نمی‌توانیم به تنهایی جنگ را خاتمه دهیم».

او همچنین از اظهارات جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا، درباره بحران فزاینده بین لبنان و اسرائیل ابراز ناامیدی کرد، اما گفت که امیدوار است واشنگتن بتواند برای کمک وارد عمل شود.

بو حبیب با اشاره به تعداد پناهندگان به دلیل تشدید تنش‌ها بین اسرائیل و حزب‌الله در جنوب لبنان، این عدد را نزدیک به نیم میلیون نفر عنوان کرد و در خصوص سخنرانی جو بایدن در مجمع عمومی سازمان ملل گفت که  این سخنرانی نه قوی بود و نه امیدبخش و نمی‌تواند مشکل را حل کند.

او مدعی شد: «آمریکا تنها کشوری است که می‌تواند واقعا شرایط خاورمیانه و لبنان را تغییر دهد». بوحبیب  در ادامه گفت: «نجیب میقاتی نخست‌وزیر لبنان، امیدوار است که در دو روز آینده با مقامات آمریکایی دیدار داشته باشد».

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
به نظر شما در سفر رئیس جمهور به نیویورک، پزشکیان با رئیس جمهور آمریکا دیدار خواهد کرد؟