توقف پروازها در این فرودگاه تکذیب شد

میثم الصافی مدیر دفتر اطلاع رسانی وزارت حمل و نقل عراق امروز سه شنبه خبر توقف پروازها در فرودگاه بین‌المللی بغداد را تکذیب کرد و گفت: پروازها به صورت عادی و طبیعی در حال انجام است.
کد خبر: ۱۲۶۳۰۵۵
|
۱۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۷ 01 October 2024
|
1250 بازدید

 
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا ، وزارت حمل و نقل عراق خبر توقف پروازهای داخلی و بین المللی در فرودگاه بین‌المللی بغداد را تکذیب کرد.

 
میثم الصافی افزود که خبر برخی رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی مبنی بر توقف موقت پروازها در فرودگاه بین‌المللی بغداد کاملا بی پایه و اساس است.

وی تصریح کرد که فعالیت پروازی متوقف نشده و روند امور به صورت کاملا طبیعی جریان دارد.


خبر توقف پروازهای فرودگاه بین المللی بغداد در شبکه های اجتماعی پس از حمله راکتی بامداد امروز به مقر نظامیان آمریکایی در نزدیکی فرودگاه بغداد منتشر شد.

واحد اطلاع رسانی امنیتی عراق صبح امروز سه شنبه با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که در ساعت ۲۰ دقیقه بامداد امروز دو راکت کاتیوشا در نزدیکی فرودگاه بین المللی بغداد اصابت کرد که نخستین موشک در گاراژ اختصاصی نیروهای هنگ دستگاه ضد تروریسم عراق و موشک دوم هم در یک محوطه متروکه در داخل فرودگاه بین المللی بغداد اصابت کرد که هیچ گونه آسیب یا تلفات انسانی درپی نداشته است.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب ها
برچسب منتخب
# سید حسن نصرالله # لبنان # طبس
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با توجه به تسلیح رژیم صهیونیستی به سلاح اتمی و حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی آمریکا و ناتو از این رژیم؛ با دستیابی کشورمان به سلاح هسته ای موافقید؟