واکنش ترامپ به حمله موشکی ایران به اسرائیل

دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا به حمله موشکی ایران به اسرائیل واکنش نشان داد.
کد خبر: ۱۲۶۳۱۴۹
|
۱۰ مهر ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۶ 01 October 2024
|
15899 بازدید

به گزارش «تابناک»، دونالد ترامپ در واکنش به حملات موشکی ایران به رژیم صهیونیستی گفت: این جنگ کاملا قابل پیشگیری بود. این نباید هرگز اتفاق می‌افتاد. او مدعی شد: اگر من رئیس جمهور بودم، این هرگز اتفاق نمی‌افتاد.

ترامپ اظهار داشت: «جهان از کنترل خارج شده است. ما (آمریکا) هیچ رهبری نداریم و هیچ‌کس درحال مدیریت کشور نیست. ما از یک رئیس جمهور بی‌فایده و یک معاون رئیس جمهور کاملا غایب که در حال جذب حمایت‌های مالی است برخورداریم. هیچ‌کس در رأس مدیریت و رهبری کشور نیست و بایدن و هریس، هیچ‌کدام نمی‌دانند چه خبر است.»

او در ادامه، به اظهارات خصمانه‌ای علیه ایران پرداخت و گفت: «در دوران ریاست جمهوری من، ایران تحت کنترل و نیازمند توافق هسته‌ای بود. اما کامالا پول آمریکایی در اختیار آن‌ها قرار داده و تهران درحال نابودی خاورمیانه است.»

در ادامه واکنش های مقامات آمریکایی، سی‌ان‌ان هم گزارش داد: بایدن و هریس در اتاق وضعیت اضطراری در کاخ سفید «در حال نظارت بر حملۀ موشکی ایران به اسرائیل» هستند.

 

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# سید حسن نصرالله # لبنان # طبس
الی گشت
آخرین اخبار
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با توجه به تسلیح رژیم صهیونیستی به سلاح اتمی و حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی آمریکا و ناتو از این رژیم؛ با دستیابی کشورمان به سلاح هسته ای موافقید؟